Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μοιάζω για πόρνη, αναρωτιέται η φίλη του Ιταλού πλοιάρχου Φραντσέσκο Σκετίνο ...,


Για  ποια με περάσατε; Μοιάζω  με πόρνη;;

Σ΄αυτίς της φράσεις  συμπυκώνεται η - καθυστερημενη- αντίδραση της 25χρονης  Μολδαβής Ντομνίκα Τσεμορτάν ,που συντρόφευε  τον πλοίαρχο του κρουαζιερόπλοιου Concordia ,Φραντσέσκο Σκετίνο , λίγο πριν αυτό  βουλιάξει  στα ... αβαθή ! 
"Δεν είπα ποτέ ότι αγαπώ τον καπετάνιο. Σας φαίνομαι για πόρνη;» είναι η απάντησή της σε  συνέντευξη στο ιταλικό περιοδικό Oggi,
  • «Δεν είμαι αυτή που νομίζετε. Με σύρατε στην λάσπη. Σας φαίνομαι για πόρνη;» λέει αγανακτισμένη η Τσεμορτάν, κατηγορώντας τα ΜΜΕ, ότι με εκφράσεις του τύπου «η μυστηριώδης γυναίκα», «η ξανθιά του καπετάνιου», «η σειρήνα του Concordia» της έκαναν μεγάλο κακό, την μετέτρεψαν σε ανέκδοτο για την Ιταλία, σε θέμα συζήτησης και στην πατρίδα της την Μολδαβία ,που ,όπως αναφέρει, την κατηγορούν ,ότι κατέστρεψε την εικόνα του λαού της και της χώρας της!!!
  •  Λένε ότι βρήκανε το μπικίνι μου στην καμπίνα του Σκετίνο. Και οι αποσκευές μου που είναι; Δεν υπάρχει τίποτα άλλο δικό μου;» αναρωτιέται με εμφανή πικρία και θυμό η 25χρονη Μολδαβή.
  • «Δεν είμαι ανόητη. Δεν γεννήθηκα χθες. Όταν τα διάβασα, κατάλαβα αμέσως ti συνέβαινε. Αυτή η είδηση κυκλοφόρησε για να ασκηθεί πίεση στον καπετάνιο. Θέλουν να τον απομονώσουν ακόμη και μέσα στην οικογένειά του» ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου