Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Ο Στέφανος Κορκολής αποκάλυψε δημοσίως πως πάσχει από καρκίνο, ενώ απηύθυνε έκκληση στους νέους να κόψουν το τσιγάρο

Ο Στέφανος Κορκολής εξομολογείται: Πάσχω και εγώ από καρκίνο -Εστειλε μήνυμα πρό

Για τη μάχη που δίνει εδώ και ένα χρόνο με τον καρκίνο μίλησε σε συναυλία του ο Στέφανος Κορκολής, ο οποίος έστειλε το δικό του μήνυμα πρόληψης και αισιοδοξίας στο κοινό.

Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης, μιλώντας βαθιά συγκινημένος στο κοινό κατά τη διάρκεια μουσικής παράστασης που έδωσε το βράδυ της Τετάρτης στο Δημοτικό θέατρο Κρεμαστός στον Εμπρόσνερο Αποκορώνου στα Χανιά, είπε :
  • «κι εγώ πάσχω από καρκίνο. Πέρυσι τον Οκτώβριο το ανακάλυψα, αλλά όπως με βλέπετε είμαι εδώ στο πιάνο μου, στη μουσική μου, δίπλα σε ανθρώπους που αγαπάω και... όλα διορθώνονται
  • Πρόληψη. Θα ήθελα να τονίσω στους νέους ανθρώπους... όσο μπορείτε σταματήστε το. Πραγματικά το τσιγάρο σκοτώνει... εγώ κάπνιζα τέσσερα πακέτα...».
Η συναυλία, όπως αναφέρει η Νέα Τηλεόραση Κρήτης, έγινε για τις ανάγκες του «Ορίζοντα»
που στηρίζει παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν νεοπλασίες.
Από :iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου