Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Η εξομολόγηση της ΄Ολγας : To ζεϊμπέκικο έκανε καλό στην ψυχή μου.-«Εδώ χορεύει όλη η Αθήνα, όλοι οι άνθρωποι χορεύουν, ο δικός μου ο χορός τους πείραξε;»

«Οι άνθρωποι πρέπει κάποια στιγμή να εκτονώνονται, αυτό έκανα και εγώ χορεύοντας ζεϊμπέκικο, είχα χαρά, έκανε καλό στην ψυχή μου».
Αυτή την εξήγηση δίνει η Ολγα Γεροβασίλη (φωτογραφία) που πέρασε ένα βράδυ στα μπουζούκια, χορεύοντας το μακρύ ζεϊμπέκικο «Γεννήθηκες για την καταστροφή…» και τραγουδώντας μαζί με τη Ραλλία Χρηστίδου το λαϊκό άσμα ο… «Ιούδας».
Αλλά γιατί να είχε χαρά η κυβερνητική εκπρόσωπος;-αναρωτιέται ο Βηματοδότης που είχε μαζί της την σχετική στιχομυθία.
Επειδή περνούσε από τη Βουλή η ρύθμιση για τα «κόκκινα» δάνεια μαζί με τα άλλα προαπαιτούμενα ή επειδή κόβονται οι επικουρικές στο Ασφαλιστικό; Ποιος ξέρει; Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η Ολγα το διασκέδασε στα μπουζούκια και έλαβε μάλιστα (κατά δήλωσή της) και έπαινο για τις επιδόσεις της στο ζεϊμπέκικο και στο τραγούδι. Από ποιους, θα πείτε; «Από τους συντρόφους μου, τους συριζαίους, ακόμη και από τον σύζυγό μου. Οι μόνοι που έβρισαν ήταν κάτι sites της Χρυσής Αυγής που έλεγαν “εδώ η χώρα βρίσκεται σε κίνδυνο και αυτή χορεύει”».
Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Στο Διαδίκτυο έγινε πάρτι για τις επιδόσεις της Ολγας στα μπουζούκια, κάτι που αφήνει την κυβερνητική εκπρόσωπο παγερά αδιάφορη: «Εδώ χορεύει όλη η Αθήνα, όλοι οι άνθρωποι χορεύουν, ο δικός μου ο χορός τους πείραξε;» λέει για να προσθέσει ότι έχει χορέψει πολλές φορές στη ζωή της και δεν αφορά κανέναν αν αυτή χορεύει, πότε χορεύει και γιατί. Οσον αφορά το τραγούδι στο οποίο χόρεψε («Γεννήθηκες για την καταστροφή») είπε ότι δεν το διάλεξε η ίδια, έτυχε να το τραγουδήσει εκείνη την ώρα ο Γιώργος Μαργαρίτης και «εγώ μπήκα στον χορό».
Ηταν ντυμένη κατάλληλα η Ολγα για μπουζούκια. Δερμάτινο παντελόνι, κέφι μεγάλο, αλλά όπως λέει και η ίδια δεν είναι… Βλάχα. Γιατί σας αποκαλούν Βλάχα; τη ρώτησαν.«Ναι, το ξέρω ότι με λένε έτσι, αλλά δεν είμαι Βλάχα. Είμαι Αρτινιά. Ισως να με φωνάζουν Βλάχα λόγω της προφοράς μου» εξηγεί. Αλλα όμως μου λένε οι πατριώτες της στην Αρτα. Η Ολγα δεν τους είχε συνηθίσει στα ζεϊμπέκικα. Ακόμη και τότε που ήταν στην ΚΝΕ δεν είχε σχέση με τέτοια τραγούδια. Τη θυμούνται άλλωστε μαζί με συντρόφους της να τραγουδούν στο μικρό θεατράκι της Αρτας λαϊκά και ρεμπέτικα τραγούδια, όπως για παράδειγμα το «Μου ‘φαγες όλα τα δαχτυλίδια».
Η Ολγα λέει ότι πήγε στα μπουζούκια για να τιμήσει τη συντρόφισσά της Ραλλία Χρηστίδου (τη θυμάστε; Εγινε πανελληνίως γνωστή από το ριάλιτι Fame Story 2), η οποία να σημειώσω ότι ήταν υποψήφια βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές. Η παρουσία της έδωσε μεγάλη χαρά στην τραγουδίστρια που έλεγε: «Πρώτη φορά μου έκαναν τέτοια τιμή και ήρθαν στην πρεμιέρα μου πρόσωπα από την κυβέρνηση. Και εγώ της τραγούδησα για να την τιμήσω. Ηταν πολύ σπουδαίο για εμένα, ήρθαν οι σύντροφοί μου να με ακούσουν». Να σημειώσω εδώ ότι η κυρία Χρηστίδου μπορεί να μην εξελέγη βουλευτής, αλλά παραμένει ενεργό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ συμμετέχοντας σε κομματικές συνελεύσεις.
http://kourdistoportocali.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου