Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Τζίμης Πανούσης: «Έφτασα στο σημείο να πηγαίνω στο νοσοκομείο όπου έκανε χημειοθεραπεία και έψαχνα ταράτσα να πηδήξω».Η συγκλονιστική εξομολόγηση του καλλιτέχνη για την απώλεια του αδερφού του ...

 Η συγκλονιστική εξομολόγηση του καλλιτέχνη Τζίμη Πανούση για την απώλεια του μικρότερου  αδερφού του  από  τον καρκίνο... 

 Για την απώλεια του μικρότερου αδερφού του και τις δύσκολες στιγμές που βίωσε κατά την περίοδο της νοσηλείας του, μίλησε ο Τζίμης Πανούσης σε πρόσφατη συνέντευξή του στην δημοσιογράφο Δήμητρα Αθανασοπούλου. «Έχασα τον αδελφό μου, αυτό με κλόνισε πολύ. Ο αδελφός μου ασχολιόταν κι εκείνος με τη μουσική, έγραφε τραγούδια ωραία, αλλά ήταν «μαύρα». Ήταν ο Άσιμος επί δέκα. Στο τέλος μου είπε πράγματα σημαντικά για τον ίδιο που δεν τα περίμενα. Έφτασα στο σημείο να πηγαίνω στο νοσοκομείο όπου έκανε χημειοθεραπεία και έψαχνα ταράτσα να πηδήξω.
Σε παλαιότερη συνέντευξη του στην Μαρία Κρύου στο Αθηνόραμα , ο καλλιτέχνης, είχε παραδεχτεί ότι προσπάθησε να κατανοήσει την έννοια του θανάτου μέσα από την επιστήμη της Αστρολογίας αλλά τα συμπεράσματα στα οποία οδηγήθηκε δεν ήταν τόσο ελπιδοφόρα και ειδικά στην περίπτωση του αδερφού του. «Έχασα τον μικρότερο αδελφό μου από καθολικό καρκίνο κι αυτό με διέλυσε, ακόμα δεν έχω συνέλθει. Κάναμε τα πάντα, αλλά δεν υπήρχε ελπίδα σωτηρίας, έγιναν όλα πολύ γρήγορα. Προσπαθούσα να δω αστρολογικά πότε θα τελειώσει αυτό και διαπίστωσα πως στην αστρολογία δεν προβλέπεται θάνατος. Η ημέρα που πέθανε, αστρολογικά, ήταν ημέρα μεγάλης χαράς για τον ίδιο, μάλλον ήταν η λύτρωση από ένα μεγάλο πόνο. Με καταγωγή από την Μικρά Ασία, ο Τζίμης Πανούσης, θυμάται με ευχαρίστηση τα παιδικά του χρόνια στα οποία πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε η γιαγιά του η οποία τους αφηγούταν ιστορίες από το Αϊβαλί. » Έμαθα πολλά από τη γιαγιά μου κι ας μην ήθελε να μου μάθει να λέω τα χαρτιά και τον καφέ. Στα προσφυγικά στους Αμπελόκηπους που μέναμε μαζευόταν η γειτονιά για να τους πει τον καφέ και τα χαρτιά κι εγώ, ζουζούνι, χωνόμουν από κοντά»....
 http://www.mixanitouxronou.gr/tzimis-panousis-eftasa-sto-simeio-na-pigaino-sto-nosokomeio-opou-ekane-ximeiotherapeia-kai-epsaxna-taratsa-na-pidikso-i-sygklonistiki-eksomologisi-tou-kallitexni-gia-tin-apoleia-tou-aderfou-tou 03.09.17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου