Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Τρέλα: ο Χαϊκάλης ...είχε δανείσει 5.000 ευρώ στον Αποστολόπουλο για να παίξει στο χρηματιστήριο στο εξωτερικό, με προοπτική κέρδους 10%!!!!


Οικονομικές συναλλαγές (!!!) και μάλιστα  για ...τζόγο (!!!) παραδέχθηκε ότι είχε ο σόουμαν  Παύλος Χαϊκάλης με τον Γιώργο Αποστολόπουλο ,που πήγε  να τον "λαδώσει" ,   και μάλιστα αρκετούς  μήνες πριν από  τις επίμαχες συνομιλίες για τις οποίες ο βουλευτής των ΑΝΕΛ κατήγγειλε απόπειρα χρηματισμού!!!
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο Π. Χαϊκάλης  , είπε  ότι το Σεπτέμβριο του 2013 είχε δώσει στον Αποστολόπουλο 5.000 ευρώ  για να .... παίξει σε χρηματιστήριο του εξωτερικόύ, με προοπτική κέρδους 10%. 
Ας δούμε  τι  υποστηρίζει ο Χαϊκάλης :
  •       «Του απάντησα ότι είμαι χάλια οικονομικά και μπορώ να δώσω μόνο 5.000 ευρώ, όπως και έκανα. Τον πρώτο και τον δεύτερο μήνα μου έφερε από 500 ευρώ, ως τόκους και όταν τον ρώτησα για το κεφάλαιο, μου είπε ότι μπορώ να το πάρω όποτε θέλω», 
  • Στη συνέχεια όμως υπήρξε μία περίεργη καθυστέρηση. 
  • τον περασμένο Ιούλιο του έστειλα μηνύματα ότι χρειάζομαι χρήματα, γιατί έληγε η ρύθμιση που είχα κάνει. 
  • Μου είπε ότι θα φροντίσει αυτός την ανανέωση. 
  • Στη συνέχεια τον πήρα τηλέφωνο και του ανέφερε ότι με πίεζαν από την τράπεζα να δώσω χρήματα. Τότε μου κατέθεσε 800 ευρώ, μετά από πίεση, ως μέρος του κεφαλαίου γιατί του είπα ότι έχω ανάγκη τα χρήματα και δεν θέλω τους τόκους.
  •  Από τα μηνύματα φαίνεται ότι εγώ του έχω δώσει τα χρήματα και περιμένω το κεφάλαιό μου».
Πηγή :iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου