Οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους έχουν χάσει έδαφος στην κουρδική πόλη Κομπάνι της Συρίας, την οποία ελέγχουν πλέον μόνο κατά 20%, ανέφερε σήμερα η μη κυβερνητική οργάνωση Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
«Οι Μονάδες προστασίας του κουρδικού λαού (YPG) που μάχονται τους τζιχαντιστές εδώ και τέσσερις μήνες ελέγχουν όλο το διοικητικό κέντρο» του Κομπάνι, διευκρίνισε το Παρατηρητήριο.
Ειδικότερα, οι Κούρδοι κατέλαβαν αυτή τη ζώνη μετά από σφοδρές μάχες, το βράδυ της Κυριακής, ενώ τουλάχιστον 14 τζιχαντιστές σκοτώθηκαν στη σύγκρουση. Νωρίτερα, ο διεθνής συνασπισμός που μάχεται τους τζιχαντιστές πραγματοποίησε τουλάχιστον οκτώ αεροπορικές επιδρομές στο Κομπάνι μέσα σε ένα 24ωρο, από τις 8 το πρωί της Κυριακής μέχρι τις 8 το πρωί σήμερα.
Ειδικότερα, οι Κούρδοι κατέλαβαν αυτή τη ζώνη μετά από σφοδρές μάχες, το βράδυ της Κυριακής, ενώ τουλάχιστον 14 τζιχαντιστές σκοτώθηκαν στη σύγκρουση. Νωρίτερα, ο διεθνής συνασπισμός που μάχεται τους τζιχαντιστές πραγματοποίησε τουλάχιστον οκτώ αεροπορικές επιδρομές στο Κομπάνι μέσα σε ένα 24ωρο, από τις 8 το πρωί της Κυριακής μέχρι τις 8 το πρωί σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου