Να και η 1η διαμαρτυρία .
Γύρω στις 6 το απόγευμα, μια ομάδα περίπου είκοσι ατόμων επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί μπροστά από το Παπαστράτειο Μέγαρο κατά την επίσκεψη του πρώην πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου , στο Αγρίνιο.
΄Οπως αναφέρει το protothema.gr ,"Δεκάδες νεαροί υποστηρικτές του κ. Παπανδρέου κινήθηκαν εναντίον τους, αλλά πριν προκληθεί επεισόδιο ισχυρή αστυνομική δύναμη τους απομάκρυνε"! Και
- "Ένταση προκλήθηκε και στη συνέχεια όταν άτομο από τους διαμαρτυρόμενους άρχισε να βρίζει με ντουντούκα τους συγκεντρωμένους, αλλά και εδώ δεν υπήρξε συνέχεια."...
Οταν ξεκίνησε η ομιλία του Γ. Παπανδρεου, οι συγκεντρωμένοι έφυγαν.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου