Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Πρώτη διαμαρτυρία κατά του Γιωργάκη Παπανδρέου χθες στο Αγρίνιο




Να και η  1η  διαμαρτυρία .
Γύρω στις 6 το απόγευμα, μια ομάδα περίπου είκοσι ατόμων επιχείρησε να διαμαρτυρηθεί μπροστά από το Παπαστράτειο Μέγαρο κατά την επίσκεψη του πρώην πρωθυπουργού  Γ.Παπανδρέου , στο Αγρίνιο.
΄Οπως  αναφέρει το protothema.gr ,"Δεκάδες νεαροί υποστηρικτές του κ. Παπανδρέου κινήθηκαν εναντίον τους, αλλά πριν προκληθεί επεισόδιο ισχυρή αστυνομική δύναμη τους απομάκρυνε"! Και

  • "Ένταση προκλήθηκε και στη συνέχεια όταν άτομο από τους διαμαρτυρόμενους άρχισε να βρίζει με ντουντούκα τους συγκεντρωμένους, αλλά και εδώ δεν υπήρξε συνέχεια."... 


Οταν ξεκίνησε η ομιλία του Γ. Παπανδρεου, οι συγκεντρωμένοι έφυγαν.
 protothema.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου