Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Η Αντζελα Γκερέκου κατεβαίνει στις εκλογές με τη ΝΔ στην Κέρκυρα !!!!!!




Αυτό κι αν  είναι ...πολιτικό πήδημα!!!
Από το...ΠαΣΟΚ (!)  στη ...ΝΔ!!

Και το κάνει  η όμορφη  ΄Αντζελα  Γκερέκου  !!!!
Και μιλάμε  για  μεταγραφή-έκπληξη !!!

Γιωργάκη και Βαγγέλη , ΤΙ  λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου