Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Ο Αλέξης Τσίπρας και το λευκό περιστέρι !!!




΄Αϊντε κι ο Αλέξης Τσίπρας"ελευθέρωσε" το λευκό περιστέρι  κατά τον αγιασμό των υδάτων για τα Θεοφάνεια
στο λιμάνι του Πειραιά...
Ε, τόκανε  λίγο ...άγαρμπα ...
Θα μάθει ..Που θα πάει...
Τόσοι άλλοι έμαθαν....
Και μετά  ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. δήλωσε:
  • «Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για την Ορθοδοξία μια λαμπρή γιορτή για τον ελληνικό λαό. Εγώ να ευχηθώ το φως της δικαιοσύνης και της αλήθειας να ζεσταίνει από εδώ και εμπρός την πατρίδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου