Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Πολιτικό αλισβερίσι και το Ποτάμι....


Διαβάζοντας  τα σχόλια αναγνωστών  στο protothema.gr κυρίως για  το Ποτάμι του Στ.Θεοδωράκη , επιλέξαμε   δύο  εξ  αυτών , θεωρώντας  πως  έχουν ένα  γενικότερο πολιτικό ενδιαφέρον .
Κι είναι τα  ακόλουθα :

"Ενα χυδαίο αλισβερίσι 
Ο Κουβέλης τα έσπασε με τον Τσίπρα
Ο Παπανδρέου τα έσπασε με τον Βενιζέλο. 
Ο Δημαράς τα έσπασε με τον Καμμένο. 
Ο Καμμένος τα βρίσκει με τον Τσίπρα. 
Ο Βενιζέλος λοξοκοιτάζει Κουβέλη και Τσίπρα, έχοντας ταυτόχρονα κονέ με Σαμαρά. 
Ο Παπανδρέου λοξοκοιτάζει Τσίπρα και Κουβέλη. 
Ο Σαμαράς έχει κονέ με τον Βενιζέλο αλλά δε λέει όχι και σε έναν Παπανδρέου ή Θεοδωράκη. 
Ο Θεοδωράκης είναι έτοιμος για ναι σε όλους. 
Και πάει λέγοντας. 
Ενα, έως και χυδαίο, αλισβερίσι πάνω στην κοινή στρατηγική βάση που τους συνδέει όλους τους, αυτό της εξυπηρέτησης των μονοπωλιακών συμφερόντων, με μόνες διαφορές μεταξύ τους τα προτεινόμενα μείγματα διαχείρισης, που όλα προβλέπουν παραπέρα εξαλωση εργατικών - λαϊκών δικαιωμάτων και κατακτήσεων. 
Μόνη ελπίδα για το λαό, φερέγγυα δύναμη πάλης για τα πραγματικά συμφέροντά του, το ΚΚΕ.
Καρεώτης05/01/201518:27  "


"ειχαμε ΔΗΑΝΑ ΚΟΣΗΣΟ ΠΟΛΑΝ ΔΙΚΚΙ ΛΑΟΣ ΔΗΜΑΡ ΑΝΝΕΛ για να εγκλωβιζουν την ριζοσπαστικοποιηση της κοινωνιας και να τους εχουν στο μαντρι του συστηματος.Επειδη ο ρολος τους αποκαλυφτηε διαλυθηκαν ...Τωρα ιδρυσαν το ποταμι με τον υποτακτικο του εργολαβου.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου