Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Ο Πάγκαλος επιμένει υπέρ της ... εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας και ...των Ηνωμένων Πολιτειών Ευρώπης


Επιμένει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος να διακηρύσσει δημοσίως ,χωρίς να κοκκινίζει ,πως τάσσεται υπέρ της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας,δίνοντας τώρα και πολιτική χροιά/ερμηνεία !
Μιλώντας στη Βουλή υποστήριξε ,ότι είναι υπέρ των ....Ηνωμένων Πολιτειών Ευρώπης, προκαλώντας την αντίδραση του κωλοτούμπα προέδρου του ΛΑΟΣ Γιώργου Kαρατζαφέρη.
Εξέφρασε την ....απορία του γιατί κάποιοι τώρα «ανακαλύπτουν» .....θέμα εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας στο πλαίσιο της συμμετοχής της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ενωση, λέγοντας :
  • «το έγραψαν τα blogs, το αντέγραψαν οι εφημερίδες και τελικά το θέμα κατέληξε σε αυτή την αίθουσα».
Αναφορικά με προηγούμενη φράση του :«εγώ είμαι υπέρ της απώλειας της κυριαρχίας. Πάντοτε υπήρξα υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας, διότι είμαι Ευρωπαίος και κυρίως είμαι υπέρ της ομοσπονδιακής Ευρώπης»,ο Πάγκαλος είπε, ότι δεν εννοούσε τον πατριωτισμό, καθώς ο πατριωτισμός μπορεί να έχει διάφορες εκφάνσεις.
«Υπάρχει η Ευρώπη των πατρίδων και η Ευρώπη των λαών. Εγώ τάσσομαι με τους Ευρωπαίους φεντεραλιστές, που υποστηρίζουν τη δημιουργία των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης» ,είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου