Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

Ωμές τροφές αντιμετωπίζουν τον πόνο


Γράφει: Raw Michelle

Μερικές φορές έχετε ασκηθεί πάρα πολύ και έχετε τραυματίσει τους μυς σας.
Μερικές φορές έχετε έναν φοβερό πονοκέφαλο-πιθανόν έχετε κοιμηθεί πάρα πολύ ή πολύ λίγο. Και μερικές φορές είστε κουρασμένοι, εξαντλημένοι και απελπισμένα έχετε την ανάγκη να ξεκουράσετε το πονεμένο και κουρασμένο σώμα σας μετά από μια δύσκολη μέρα.
Ο πόνος είναι κάτι που δεν μπορούμε να αποφύγουμε, ανεξάρτητα από το πόσο υγιείς είναι οι δίαιτες μας και ο τρόπος ζωής μας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ζήσετε με τον πόνο – έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν ορισμένες καθημερινές τροφές που λειτουργούν θετικά στο να ανακουφίσουν τον πόνο και να αναζωογονήσουν τον οργανισμό μας.
Ας ξεκινήσουμε με τις μπανάνες...Αν έχεις κράμπες αυτό το φρούτο είναι για σ' ένα.
Οι κράμπες είναι αποτέλεσμα της έλλειψης ισορροπίας καλίου στο σώμα. Επειδή οι μπανάνες είναι πλούσιες σε κάλιο, περιλαμβάνοντας μόλις μια μπανάνα κάθε μέρα στην δίαιτα σας μπορείτε να βοηθήσετε να αναπληρώσετε τις καθημερινές σας ανάγκες και να μειώσετε τις κράμπες.

Ανακουφίστε την αρθρίτιδα και τους πόνους των αρθρώσεων με λίγες πρέζες κανέλλας. Ερευνητές από το πανεπιστήμιο Nanjing στην Κίνα ανακάλυψαν ότι η κανέλλα είναι πολύ αποτελεσματική στη μείωση των φλεγμονών, επίσης και στο ουρικό οξύ-πρωταρχικό υπεύθυνο για τις εξάρσεις της αρθρίτιδας.
Το μπαχαρικό αυτό απογειώνεται με τζίντζερ και κουρκούμη. Αυτά τα δύο σπουδαία μπαχαρικά έχουν τις ίδιες αναλγητικές ιδιότητες με την ασπιρίνη ή ιβουπροφαίνη-χωρίς να επιβαρύνετε το στομάχι σας ή τις λειτουργίες του νεφρού σας.
Το τζίντζερ και η κουρκούμη προσδίδουν πολλά οφέλη στην υγεία σας, το πιο σημαντικό είναι ότι πραγματικά θα προστατεύουν όλο το πεπτικό σας σύστημα.

Ξεφορτωθείτε τον πονοκέφαλο με μια χούφτα κεράσια.
Ερευνητές από το Michigan State University λένε ότι τρώγοντας περίπου 20 από αυτά τα απολαυστικά γλυκά μικρά φρούτα θα ανακουφίσεις τον πονοκέφαλο. Ανακαλύφτηκε ότι τα κεράσια ανακουφίζουν τον μυϊκό πόνο μετά από άσκηση με βάρη.
Η βιταμίνη C είναι πλούσια σε πολλά φρούτα και το καλύτερο μέσο για να εξοντώσεις τον πόνο. Μιλάμε για φράουλες, ακτινίδια, πορτοκάλια, γκουάβες (ποικιλία αχλαδιού), λεμόνια και limes.
Η βιταμίνη C είναι ένα πολύ ισχυρό αντιοξειδωτικό, που πρόσφατα ανακαλύφτηκε ότι μειώνει τον πόνο. Μελέτες έχουν δείξει ότι τρώγοντας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C θα μειωθεί ο πόνος μετά από σπάσιμο ενός άκρου ή χειρουργικής επέμβασης.
Την επόμενη φορά βάλτε λίγο ελαιόλαδο πάνω από την σαλάτα σας και αυτό γιατί το ελαιόλαδο είναι πλούσιο κυρίως σε αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που εμποδίζουν τον πόνο-που προκαλούν οι μηχανισμοί στο σώμα.
Επειδή το ελαιόλαδο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά, είναι επίσης μια υγιεινή επιλογή για την καρδιά, επειδή μειώνει την υψηλή αρτηριακή πίεση- την πρωταρχική υπεύθυνη για την εμφάνιση του πονοκεφάλου.
Τρώτε μαρούλι γιατί πρόσφατες έρευνες έχουν ανακαλύψει ότι περιέχει σαλικυλικό οξύ, ένα συστατικό που βρίσκεται στην ασπιρίνη, η οποία είναι γνωστή για την θεραπεία της φλεγμονής.
Πως σας φαίνονται αυτά για φυσικά παυσίπονα; Πριν καταλήξετε σε ένα κουτί με χάπια, σκεφτείτε καλά ότι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα μπαχαρικά που έχετε στο ψυγείο ή στο πάγκο της κουζίνας, μπορούν εξίσου καλά να κάνουν πολύ καλό στο σώμα σας χωρίς παρενέργειες.

Μεταφρασμένο από το dromostherapeia.gr

16 Δεκέμβριος 2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου