Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Ισόβια στην παπαδιά και τον εραστή της για το φόνο του ιερέα !...



Σε ποινή ισόβιας κάθειρξης καταδίκασε το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Πατρών την παπαδιά και τον εραστή της, επικυρώνοντας την πρωτόδικη απόφαση που είχε ληφθεί τον Ιούνιο του 2013 για το θάνατο του 54χρονου ιερέα, Θανάση Αυγερόπουλου από τη Φωκίδα.

Μόλις άκουσε την καταδικαστική απόφαση και την ποινή, η παπαδιά κατέρρευσε στη δικαστική αίθουσα, αναφέρει το thebest.gr. Ανακουφισμένη για την απόφαση δήλωσε η αδερφή του άτυχου ιερέα.

Το έγκλημα, που έγινε στη Φωκίδα, συγκλόνισε το Πανελλήνιο το 2013. Η απόφαση εκδικάστηκε σε πρώτο βαθμό τον Ιούνιο του 2013, με το δικαστήριο να καταδικάζει σε ισόβια την παπαδιά και τον εραστή της.

Φυσικός αυτουργός της δολοφονίας θεωρήθηκε ο εραστής της παπαδιάς, ενώ ηθικός αυτουργός η ίδια.

«Πέρα από το ερωτικό μου πάθος δεν είχα άλλο κίνητρο»


Ο εραστής της παπαδιάς ανέφερε ότι μόνο κίνητρο για τη δολοφονία ήταν το ερωτικό πάθος. «Το να τον σκοτώσω θα ήταν απόδειξη της αγάπης μου. Πέρα από το ερωτικό μου πάθος δεν είχα άλλο κίνητρο», είπε στην απολογία του.

Όπως υποστήριξε, η δολοφονία έγινε με βάση το σχέδιο της παπαδιάς, που του είχε πει ότι ο ιερέας της χτυπά. Όταν αυτός της πρότεινε να χωρίσει, η παπαδιά του απάντησε ότι δεν πρόκειται να το κάνει για να μην χάσει την περιουσία της.

«Συνεχώς μου έλεγε ότι ο παπάς την χτυπούσε και ότι έπρεπε να βγει από τη μέση για να μη της φάει την περιουσία και ότι ξέρω τι πρέπει να κάνω. Τις πρώτες δύο φορές που μου ζήτησε να τον σκοτώσω αρνήθηκα. Στην πορεία όμως με έπεισε. Θόλωσα, πήρα το όπλο και έριξα χωρίς να κοιτάξω… με κλειστά τα μάτια. Έφυγα αμέσως. Δεν πήρα ποτέ να απειλήσω κανέναν», ανέφερε, περιγράφοντας τη δολοφονία.

Ξέσπασε σε λυγμούς

Ο φυσικός αυτουργός της δολοφονίας, ξεσπώντας σε λυγμούς, ανέφερε στο δικαστήριο ότι δεν είχε να κερδίσει κάτι από το θάνατο του ιερέα.

«Μου έλεγε ότι δε νοιαζόμουν για εκείνη, ότι δε τη βοηθούσα και ότι δεν την αγαπάω. Το να τον σκοτώσω θα ήταν η απόδειξη της αγάπης μου», είπε κατά τη διάρκεια της απολογίας του.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι ανέλαβε όλη την ευθύνη στο πρωτόδικο δικαστήριο, επειδή η παπαδιά του υποσχέθηκε ότι θα τον βγάλει έξω και θα τον στηρίξει με τους καλύτερους δικηγόρους.

Τι είπε στην απολογία της η παπαδιά

Η παπαδιά υποστήριξε στο δικαστήριο ότι βρισκόταν πάντα στο πλευρό του συζύγου της και ότι μόνοι αντιμετώπιζαν τις δυσκολίες, χωρίς εκείνη να έχει κανένα πρόβλημα ή παράπονο από τον ιερέα.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι είχε ελευθερία στις κινήσεις της, ενώ αποδέχθηκε ακόμη και την απόφασή του να γίνει ιερέας και να μετακομίσουν στο χωριό.

Η παπαδιά υποστήριξε ότι όλα έγιναν άθελά της και ζήτησε συγνώμη για όσα συνέβησαν, προσπαθώντας να ρίξει όλη την ευθύνη στον συγκατηγορούμενό της.

«Στον κατηγορούμενο δεν είχα πει τίποτα για εμένα ούτε του ζήτησα κάτι. Με απειλούσε συνέχεια, ενώ εγώ του είχα πει ότι δεν πρόκειται να χωρίσω εκείνος επέμενε ότι θα έκανε κακό σε όλους», ανέφερε. Παράλληλα, παραδέχθηκε ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις με τον άντρα που σκότωσε το σύζυγό της υποστήριξε ότι το είχε αρνηθεί επειδή ντρεπόταν τα παιδιά της.

Η παπαδιά δεν έδωσε επαρκείς εξηγήσεις για το τηλεφώνημα στον φυσικό αυτουργό στις 8 το πρωί, ενώ την απειλούσε, ούτε γιατί οι απειλές διατυπώθηκαν μόνο τηλεφωνικά, ούτε για την προσφώνηση «αγάπη μου» στα μηνύματά της προς αυτόν. Ο εισαγγελέας ανέφερε ότι η παπαδιά σε κανένα μήνυμα προς τον εραστή της δεν του ζητούσε να σκοτώσει τον ιερέα.

Μίλησε στον ιερέα για την εξωσυζυγική της σχέση

Σύμφωνα με την παπαδιά, υπό την πίεση των απειλών αποκάλυψε στον ιερέα την εξωσυζυγική της σχέση. Ο ιερέας της ζήτησε να πάνε και να τα λύσουν όλα και ότι το σημείο στο οποίο σταμάτησαν και στο οποίο έγινε η δολοφονία το υπέδειξε ο παπάς.

Μετά τη στυγερή δολοφονία, όπως φάνηκε μετά την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου η παπαδιά και ο εραστής μίλησαν στο τηλέφωνο για 17 λεπτά κατά τα οποία σύμφωνα με τη παπαδιά, ο δολοφόνος του ιερέα την απείλησε ότι εάν τον καταγγείλει στην αστυνομία, θα έκανε κακό στα παιδιά της.

«Ο εραστής της μητέρας μου είχε γίνει σκιά μας»

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η κατάθεση του γιου του ιερέα και της παπαδιάς, που αναφέρθηκε τόσο στη σχέση των γονιών του όσο και στο φυσικό αυτουργό.
  • «Οι γονείς μου τσακώνονταν και βριζόντουσαν συχνά . Από τη μία ο πατέρας μου ήταν πολύ οξύθυμος ενώ από την άλλη η μητέρα μου τον απαξίωνε και του φερόταν άσχημα Ήξερα ότι για χρόνια είχε εξωσυζυγικές σχέσεις αλλά ο πατέρας μου δεν ήξερα ακριβώς τι γινόταν. Όλο το χωριό ήξερε ότι η παπαδιά «γυρνάει» αλλά εγώ τα είχα ξεπεράσει αυτά», ανέφερε. 

«Τον εραστή της μητέρας μου τον έβλεπα συνεχώς μπροστά μας. Στη λαϊκή, στη καφετέρια είχε γίνει η σκιά μας», πρόσθεσε.

Μάλιστα, υποστήριξε ότι σε συνομιλία του με το δολοφόνο του πατέρα του, του είπε ότι όλο μπλέκεται σε καυγάδες και ότι για να προστατεύσει αυτούς που αγαπά μπορεί ακόμα και να σκοτώσει.

Επίσης, ο γιος της κατηγορουμένης υποστήριξε ότι σίγουρα η μητέρα του δε περίμενε να μιλήσει ο πατέρας του με τον εραστή της και ότι εκείνη είχε ανάμειξη στο έγκλημα.

Κατά τη διάρκεια της δίκης κατέθεσαν επίσης η αδελφή του ιερέα η πρώτη ξαδέλφη της παπαδιάς και ένας αστυνομικός του Πύργου που είχε αναλάβει την υπόθεση
protothema.gr.,27.03.18.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου