Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Η Βίκυ Σταμάτη πήγε να τους τρελάνει στο δικαστήριο με την δήθεν απολογία της...

Βίκυ Σταμάτη: «Είμαι μαχητής του φωτός, οι πράξεις μου είναι φανερές»

Λες κι έπεσε ...γραμμή .
Ούτε ο ΄Ακης Τσοχατζόπουλος ,
ούτε ο Γ. Σμπώκος 
ούτε η σύζυγος του πρώτου κατηγορουμένου , η Βίκυ Σταμάτη ,διαφώτισαν το δικαστήριο γιατί επέλεξαν την γραμμή του "δεν έχω καμιά σχέση" , άλλο αν κατέχω μία τεράστια περιουσία που δεν αγοράζεται με ένα φτωχό μισθό...
Πάνε να μας τρελάνουν.
Σήμερα η Βίκυ Σταμάτη είπε το αμίμητο :«Είμαι μαχητής του φωτός, οι πράξεις μου είναι φανερές» !
Είπε κι αυτό, πως δηλαδή ...προσάγεται ενώπιον του δικαστηρίου «με τις δυο ιερές ιδιότητες, της μάνας και της συζύγου».
Με χαμηλή φωνή, αναστεναγμούς και πολλές παύσεις στον λόγο της, η σύζυγος Τσοχατζοπουλου μίλησε για τον «διασυρμό», τη «διαπόμπευση», την «ψυχική βλάβη» που έχει υποστεί κάθε δικός της άνθρωπος.

  • «Εχω αναρωτηθεί την περίοδο του εγκλεισμού, 17 μήνες, "Γιατί εγώ; ", ή μάλλον "Γιατί και εγώ;". Ολα όσα μου καταμαρτυρούν, είναι αυτά που επικαλέστηκε ο Τύπος, αβάσιμα, συκοφαντικά, χωρίς κανένα στοιχείο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου