Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Ο Ομπάμα τιμά σήμερα τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, αλλά λίγο αργότερα θα ρίξει πυραύλους Τόμαχοκ στη Συρία !!!


Ο Ομπάμα τιμά σήμερα τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ
Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ,στις 28-08-1963, στην περίφημη ομιλία του «Εχω ένα όνειρο», στην Ουάσινγκτον
Τα 50 χρόνια από την ημέρα που ο μεγάλος αγωνιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,Μάρτιν Λούθερ Κινγκ εκφώνησε τον περίφημο λόγο του, που ξεκινούσε με την ιστορική πλέον φράση «Έχω ένα όνειρο» ("Ι have a dream") τιμούν σήμερα, οι ΗΠΑ.

Χιλιάδες  άνθρωποι αναμένεται να συγκεντρωθούν στην αμερικανική πρωτεύουσα για να παρακολουθήσουν την ομιλία του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα, που θα τιμήσει τη μνήμη του ανθρώπου-συμβόλου για τον αγώνα κατά των φυλετικών διακρίσεων.

Η ομιλία του Ομπάμα θα ξεκινήσει μετά από μια σειρά από κωδωνοκρουσίες που θα ηχήσουν την ώρα ακριβώς που ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ έλεγε την ιστορική φράση «Έχω ένα όνειρο».

Ο πρόεδρος Ομπάμα θα συνοδεύεται από δύο πρώην προέδρους, τον Τζίμι Κάρτερ και τον Μπιλ Κλίντον.

Σε συνέντευξή του την Τρίτη σε ραδιοφωνική εκπομπή ο αμερικανός πρόεδρος τόνισε ότι ο Κινγκ «θα είχε εκπλαγεί από την πρόοδο που έχουμε κάνει». «Νομίζω ότι θα έλεγε ότι πρόκειται για μια λαμπρή εξέλιξη» πρόσθεσε.
                                        Η ιστορική ομιλία 
Στις 28 Αυγούστου του 1963 ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ εκφώνησε τον περίφημο λόγο του «Έχω ένα όνειρο» σε μια ειρηνική συγκέντρωση στην Ουάσινγκτον, παρουσία 250.000 ανθρώπων όλων των φυλών.
  • «Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα αυτό το έθνος θα ξεσηκωθεί και θα ζήσει το αληθινό νόημα της πεποίθησής του. 
  • Θεωρούμε αυτές τις αλήθειες αυταπόδεικτες: ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δημιουργηθεί ίσοι. 
  •  Έχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα στους κόκκινους λόφους της Γεωργίας οι γιοι των πρώην σκλάβων και οι γιοι των πρώην ιδιοκτητών θα μπορέσουν να καθίσουν μαζί στο τραπέζι της αδελφότητας.
  •  Έχω ένα όνειρο ότι τα τέσσερα παιδιά μου μια ημέρα θα ζήσουν σε ένα έθνος όπου δεν θα κριθούν από το χρώμα του δέρματός τους ,αλλά από το περιεχόμενο του χαρακτήρα τους».

Κι αφού ο Μπ.Ομπάμα τιμήσει τον Κίνγκ , θα πάει  στο γραφείο του και - σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες- θα  διατάξει να  ριχθούν Πύραυλοι Τόμαχοκ  στη Συρία , με το ...πρόσχημα  της  ύπαρξης και ρίψης  χημικών από το άθλιο  καθεστώς ΑΣΑΝΤ.

Φ α ρ ι σ α ί ο ι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου