Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

"Κύριε Παπαδημούλη είστε εκπρόσωπος των κεφαλαιούχων της χώρας μέσα σ´αυτή την αίθουσα, έχοντας 1,5 εκατ. ευρώ τράπεζα" (!!!) ,τόνισε ο Α.Γεωργιάδης.

Αγριος καυγάς στη Βουλή: Αδωνις σε Παπαδημούλη: «Αν είχα 1,5 εκατ. ευρώ δε θα πουλούσα βιβλία»
Αυτή τη φορά  ο ΄Αδωνις Γεωργιάδης  είχε - κι έχει  δίκιο - και κυριολεκτικά "τάπωσε" τον πάμπλουτο Παπαδημούλη του ΣΥΡΙΖΑ, που κόπτεται  για το "δίκιο" του λαού.
Αφορμή η  φράση  του Παπαδημούλη, ο οποίος χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «800 σελίδες τούβλο σαν και αυτά τα βιβλία που πουλούσε ο κ. Γεωργιαδης»!
 Ο υπουργός υγείας δεν άφησε αναπάντητα τα όσα είπε ο Δημήτρης.Παπαδημούλης και εξαπέλυσε   επίθεση., λέγοντας:
  • «Εμείς οι τίμιοι επαγγελματίες βγάζαμε το ψωμί μας δουλεύοντας. 
  • Δεν έχουμε τραπεζικούς λογαριασμούς 1,5 εκατομμυρίου στην τράπεζα. 
  • Γιατί αν και εγώ είχα 1,5 εκατομμύρια σαν και εσάς κ.Παπαδημούλη στην τράπεζα δεν θα χρειαζόταν να πουλάω βιβλία. 
  • 1,5 εκατομμύριο έχετε στην τράπεζα να τα χαίρεστε και να ξέρετε ότι είστε εκπρόσωπος των κεφαλαιούχων της χώρας μέσα σ´αυτή την αίθουσα».
  • «Εγ;v στην τράπεζα έχω 30.000 ευρώ,θα ήθελα να έχω το δικό σας 1,5 εκατομμύριο όμως δεν το έχω αν και δουλεύω από τα 15 μου.
  • Εσείς είστε ο εκπρόσωπος του μεγάλου κεφαλαίου στην αίθουσα ...».
Τα είπε  όλα και   σωστά .
Τα  υπόλοιπα  είναι  ...άχυρα,  κύριε Παπαδημούλη!!!!
Πηγή:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου