Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Στάθης Ψάλτης: " Εγώ αυτή τη στιγμή πεινάω. Δεν έχω δουλειά. Δεν έχω τίποτα» ...Πεινάω".


"Χείμαρρος"  ο Στάθης Ψάλτης, κατά τη διάρκεια παρέμβασης του στην εκπομπή "Ζούγκλα" ..Εστίασε την προσοχή του στην οικονομική κρίση, που συνεχίζει να μαστίζει μεγάλο τμήμα του πληθυσμού.
 Ως γνήσιος άνθρωπος της τέχνης, με λόγο μεστό και καταλυτικό, έκανε χρήση ορισμένων στίχων από το ποίημα «Οι Μοιραίοι» του  Κώστα Βάρναλη, για να εκφράσει τη βαθιά του ανησυχία για το μέλλον της χώρας.
          «Έχουμε Δικτατορία. Την εξουσία την κατέλαβαν οι τοκογλύφοι. Αυτοί μας κυβερνούν» είπε, υπογραμμίζοντας πως «αυτοί αποφασίζουν για τα θέλω και τις ανάγκες των πολιτών».
Σχολιάζοντας  τη  γνωστή και  χυδαία  ρήση Πάγκαλου  είπε :
  • «Δεν φάγαμε τίποτα.
  •  Άλλοι τα... φάγανε! 
  • Εσείς τα φάγατε.
  •  Όλοι εσείς τα φάγατε. 
  • Εγώ δεν έφαγα τίποτα.
  •  Εγώ αυτή τη στιγμή πεινάω. 
  • Δεν έχω δουλειά
  • Δεν έχω τίποτα» ......
Πηγή:parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου