Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Μετά το "Βήμα" και η "Καθημερινή" θέλει τον Παπασταύρου υπουργό Οικονομικών

Ο Παπασταύρου πίσω από τους  Σαμαρά και Στουρνάρα

Υπάρχει λέει κι ένας… Πτωχός που θα πλουτίσει τις κρίσιμες θέσεις στην κυβέρνηση με τις γνώσεις του...

Kαι ξαφνικά η Καθημερινή δίνει το… στέμμα του υπουργού Οικονομικών στον πρωθυπουργικό σύμβουλο Σταυρο Παπασταύρου, μετακινώντας τον Γ. Στουρνάρα στην Τράπεζα της ΕλλάδοςΜε ένα εκτενές ρεπορτάζ η έγκυρη εφημερίδα αναφέρεται στις αλλαγές που σκέφτεται να κάνει ο Αντώνης Σαμαράς μετά τις εκλογές. Η εφημερίδα του Συγκροτήματος Αλαφούζου, παίρνει την σκυτάλη από το Βήμα που μας έκανε γνωστό επί εβδομάδες τον κ. Παπασταύρου, όταν κανείς δεν ήξερε ποιος ήταν ούτε κατ’ όψιν.
Όταν ο κόσμος δεν γνωρίζει κάποιον που κάποιο «σύστημα» θέλει να προωθήσει κάνει το απλό: Παίρνει τηλέφωνο τους φίλους διευθυντές εφημερίδων, τους δίνει το «ρεπορτάζ» για το ποιος θα μετακινηθεί και που και την επόμενη Κυριακή όλοι μιλάνε για την «αποκλειστικότητα». Και ο προωθούμενος ανταποδίδει με τον γνωστό τρόπο, διαρροές και αποκλειστικά.
Κάπως έτσι πριν μερικούς μήνες ο κ. Παπασταύρου μπήκε στα σπίτια μας μέσω του Βήματος, αλλά τώρα την εργολαβία προώθησης της μετακίνησής του στο υπουργείο Οικονομικών ανέλαβε η εφημερίδα του Παλαιού Φαλήρου.
Το ρεπορτάζ όμως έχει και άλλες «αποκλειστικότητες», όπως για παράδειγμα ότι τη θέση του οικονομικού συμβούλου θα πάρει ο Δημήτρης Πτωχός, αυτό που λέμε ο… κομπιουτεράς του Μαξίμου. Και κάπως έτσι μαθαίνει η κοινή γνώμη ότι υπάρχει κι ένας… Πτωχός που θα πλουτίσει τις κρίσιμες θέσεις στην κυβέρνηση με τις γνώσεις του.
Προφανώς οι αλλαγές βρίσκονται στο μυαλό του πρωθυπουργού κι αυτός θα τις αποφασίσει. Ακόμη πιο προφανές, όμως, είναι ότι κάποιοι παίζουν ...ανατολίτικα παιχνίδια επικοινωνίας προωθώντας τους «δικούς τους» στις καίριες θέσεις. Γνώστες από παλιά της… στρατηγικής του πολέμου ξέρουν πώς να παίξουν με τους φίλους διευθυντές εφημερίδων όπως ο Καρακούσης από το Βήμα ή ο Παπαχελάς από την Καθημερινή. Και με τον γνωστό τρόπο της έμμεσης «πριμοδότησης» συγκεκριμένων ονομάτων μας πουλάνε το «προϊόν» σαν τον φούρναρη που φουρνίζει το ψωμί.
Κατά τα άλλα το εν λόγω ρεπορτάζ είναι από αυτά που σε κάνουν να θέλεις 100 χαρτομάντιλα για να σκουπιστείς από τα γέλια (ή τα σάλια) ... Άσε που θυμίζει ποντιακό ανέκδοτο

antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου