Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ανεξαρτητοποιήθηκε από τους ΑΝΕΛ ο Βασίλης Καπερνάρος



΄Αλλος ένας βουλευτής των ΑΝΕΛ αποφάσισε να αποχωρήσει από την ΚΟ του κόμματος.
Ο λόγος για τον Βασίλη Καπερνάρο, ο οποίος με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής γνωστοποίησε την ανεξαρτητοποίησή του.

H επιστολή ανεξαρτητοποίησης:



Ή συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των ΑΝΕΛ συνεχίζεται στη Βουλή.

                Καπερνάρος: Γιατί αποχώρησα
Λίγη ώρα αργότερα ο ανεξάρτητος, πλέον, βουλευτής έστειλε επιστολή με την οποία εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην αποχώρησή του από την ΚΟ του κόμματος.
  • «Σήμερα με επιστολή μου προς τον πρόεδρο της βουλής γνωστοποίησα την ανεξαρτητοποίησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Τους λόγους, ειδικούς και γενικούς, που με οδήγησαν σε αυτή την κίνηση, τους ανέλυσα και τους αιτιολόγησα κατά την συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας . Ξεκαθαρίζω ότι οι λόγοι της ανεξαρτητοποίησής μου δεν εμπεριέχουν, ούτε σαν σκέψη, την συνεργασία μου με άλλο κόμμα. Παιχνίδια κάτω από το τραπέζι δεν έπαιξα ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω τώρα, άλλωστε δεν είναι του χαρακτήρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου