Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Η Ολγα Τρέμη ,σαν ανυποψίαστη μπεκάτσα , και ο κανιβαλισμός μετά την ραγδαία πτώση του Δελτίου ειδήσεων του Mega

MEDIA
Ολγα Τρέμη:  Ο κανιβαλισμός, το τσουνάμι δημοσιευμάτων, ο θυμός της και γιατί δεν είναι πια πρώτο το δελτίο του Mega


Μας άρεσε ο ...αυτοπροσδιορισμός : "σαν ανυποψίαστη μπεκάτσα ..."!
Γιατί δεν γνωρίζαμε, ότι η ΄Ολγα Τρεμη είναι ...κυνηγός και  φυσικά ούτε ..." μία "ανυποψίαστη μπεκάτσα"!
Λογοτεχνικά σχίζει η ΄Ολγα..
΄Οσο για τα περί "κανιβαλισμού" ας τα πει σε άλλους !
Γιατί αυτός  ο "κανιβαλισμός " ,όπως τον λέει , φαίνεται πως ξεκινά με τη μεγάλη πτώση των ποσοστών του λεγόμενου "Δελτίου Ειδήσεων" του μικρομέγαλου καναλιού ..
Γιατί αυτό , κυρία ΄Ολγα , δεν είναι δελτίο ειδήσεων αλλά στρατοδικείο με ...εισαγγελέα (του στρατοδικείου) τον Πρετεντέρη !...
Δείτε  το λιγάκι...Καλό  θα  σας κάνει...

Αντιγράφουμε μέρος της συνέντευξής  της στο iefimerida.gr:

  • "Διότι, δημόσιο ξεδημόσιο πρόσωπο δεν παύει να είναι άνθρωπος. Να βιώνει συναισθήματα. Μου προξένησε μεγάλη αναστάτωση και μεγάλη λύπη αυτό που συνέβη. Και το προξένησε και στην οικογένειά μου και κυρίως στο παιδί μου. Γιατί τα τρία τσουνάμι δημοσιευμάτων κατά μια σατανική σύμπτωση συνδέονται με τρία ταξίδια στο Λονδίνο όπου σπουδάζει το παιδί μου.
  •  Σε ποια περιστατικά αναφέρεστε;
  • Το πρώτο ήταν το περσινό Champions League,  όπου έπαιζαν δυο γερμανικές ομάδες – όχι κανά σπουδαίο θέαμα- αλλά είπαμε να πάμε να το δούμε οικογενειακά, για την εμπειρία. Σπάει ο διάλογος το ποδάρι του και παθαίνω ένα είδος αγκύλωσης στο γόνατο. Φτάνω κουτσή και πονεμένη στο Λονδίνο και γυρνώντας έπρεπε να το ψάξω, να δω αν χρειάζεται εγχείρηση. Ετσι έλειψα μία μέρα. 
  • Την πρώτη φορά ήμουν σαν ανυποψίαστη μπεκάτσα την πρώτη μέρα που επιτρέπεται το κυνήγι. 
  •  Η δεύτερη περίπτωση αφορά και πάλι ένα ταξίδι στο Λονδίνο, τότε που υπήρχε αυτή η τρομερή κακοκαιρία, έπεσα και έσπασα τον καρπό μου σε δύο σημεία. Γυρίζω κανονικά στην Αθήνα, όμως οι πόνοι είναι αφόρητοι και δεν πάω μια μέρα στο δελτίο. Πάλι αρχίζουν τα δημοσιεύματα… Την τρίτη φορά έδινε το παιδί μου ένα πολύ δύσκολο μάθημα και ήθελα να είμαι δίπλα του. Να του μαγειρεύω, να τον πιέζω, ότι κάνει μια μητέρα. Να και το τρίτο δημοσίευμα. Ελεος.


 Αυτά κι άλλα πολλά endiaferonta  και προκλητικά λέει  η ΄Ολγα Τρέμη  στην  εκτενή συνέντευξή της στο iefimerida.gr. 
΄Εχει ενδιαφέρον , όπως και να την δεις...Να τη  διαβάσετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου