Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Πέθανε - στα 22 της - χτυπημένη από καρκίνο η «απλή φοιτήτρια» του Twitter...





Πέθανε χτυπημένη από καρκίνο η «απλή φοιτήτρια» του Twitter...


Μόλις, χθες, λίγες ώρες πριν φύγει από τη ζωή η Ελισάβετ Αντωνιάδη με ένα απλό μήνυμα, σαν... απλή φοιτήτρια μίλησε ανοικτά για το τέλος που πλησιάζει και αποχαιρέτησε όσους της συμπαραστάθηκαν.
Η 22χρονη Ελισάβετ που έγραφε στο Twitter σαν «απλή φοιτήτρια» έδινε μάχη με τον καρκίνο που τελικά τη νίκησε.

Η Ελισάβετ Αντωνιάδη πέθανε χθες Τρίτη όπως ενημέρωσαν οι συγγενείς της μέσα από τον λογαριασμό της στο Twitter.

Σήμερα το πρωί σε ηλικία 22 ετών έφυγε η Ελισάβετ Αντωνιάδη υστερα από μάχη με τον καρκίνο.Η κηδεία θα γίνει σε στενο οικογενειακό κύκλο1/3στο Λαγονήσι.Η Βετούλα μας ήταν μοναχοπαίδι.Σαν ξάδερφός, όφειλα να ενημερώσω μιας και τα μηνύματα αγάπης ήταν αμέτρητα. Να είστε όλοι καλά.
 Το τελευταίο μήνυμα στον λογαριασμό της το είχε ποστάρει στις 26 Φεβρουαρίου
Παιδιά η κατάστασή μου προχώρησε αρκετά και έχει γίνει μετάσταση στα οστά. Ο λογαριασμός μου πλέον δεν ξέρω αν θα ξανακινηθεί. Μεταφέρθηκα πίσω στο σπίτι μου με την οικογένειά μου. Σας ευχαριστώ όλους όσους ήσασταν κοντά μου. Εις το επανιδείν ❤️


Η 22χρονη Ελισάβετ μιλούσε για τα προβλήματα που την απασχολούσαν, αυτά που απασχολούν τους νέους της ηλικίας της.   
Έβγαλα την ύλη και γράφω σε 4 ώρες. Ας κάτσω να μετρήσω τα πλακάκια τώρα του σπιτιού και να κάνω επανάληψη ένα μισάωρο πριν


http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/pethane-xtupimeni-apo-karkino-i-apli-foititria-tou-twitter ,28.02.18

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου