Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Είναι ντροπή ο Πρόεδρος της ΒΟΥΛΗΣ να επικαλείται την...κομματική ιδιότητά του και να φέρεται με απίστευτο τσαμπουκά



Ο ...θυμωμένος  Νεοδημοκράτης πρόεδρος της Βουλής 

Είμαι νεοδημοκράτης, ρε...
Τιιμή μου και καμάρι μου, ρε ...
Κάπως  έτσι μας  τα είπε σήμερα  ο πρόεδρος της  ΒΟΥΛΗΣ ΟΛΩΝ των Ελλήνων  Β.Μεϊμαράκης

Μήπως   δεν κατάλαβε ποιο ΑΞΙΩΜΑ κατέχει ;
Και ...καμαρώνει  που  είναι  Νεοδημοκράτης;;;
Δηλαδή   τη μία  φοράει το ...προσωπείο του  προέδρου της Βουλής  και  μετά το ...προσωπείο του Νεοδημοκράτη;;

Ο πρόεδρος Βαγγέλης, πούλησε πάλι τσαμπουκά, όπως τότε με τον Καρατζαφέρη (θα σε γαμη... ρε κ.λπ., ενθυμείσθε;)...
  • "Οταν κατεβαίνω από την έδρα του προέδρου , είμαι στέλεχος της ΝΔ
  • Και είναι τιμή μου και καμάρι μου, που είμαι ΝΔ. 
  • Με αυτήν  εκλέχτηκα και με αυτήν  θα ξαναεκλεχθώ".
Κι εμείς  νομίζαμε  πως  Βαγγέλη  είσαι Πρόεδρος ΟΛΩΝ  των ΕΛΛΗΝΩΝ  ,όλο το  24ωρο ....
Μας  προσγείωσες  ανώμαλα...
Αλλά  μετά τον  αντικομμουνιστή  Μπαλτάκο  έχουμε  και τον Νεοδημοκράτη Μεϊμαράκη...
Η Δεξιά  ΔΕΝ μπορεί  , φαίνεται ,  να  αλλάξει νοοτροπία....
Είπε κι άλλα  ...ωραία  ο Νεοδημοκράτης  - σκέτο- Βαγγέλης:
  • " Ναι, σας μιλάω σα νεοδημοκράτης
  • Δεν θα αφήσουμε το πεζοδρόμιο να κάνει κουμάντο στη Αθήνα.
  •  Το καταλάβατε; Συνεννοούμεθα;".
Πρέπει να βρούμε  έναν ΠΡΟΕΔΡΟ της ΒΟΥΛΗΣ  , κι ΟΧΙ έναν Νεοδημοκράτη Πρόεδρο ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου