Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Βύρων Πολύδωρας : ο Μπαλτάκος είναι ένας μπάτλερ



Βύρωνας Πολύδωρας πνέων μένεα  κατά του Τ. Μπαλτάκου ,πρώην κολλητού φίλου του  Α.Σαμαρά  .
Τον θεωρεί ...μπάτλερ!!!!
Είναι χαρακτηριστικές και  φυσικά αποκαλυπτικές   οι δηλώσεις του  στον Γιώργο Παπαχρήστο , στην εφημερίδα "Τα ΝΕΑ" (στο σημερινό φύλλο).
Ιδού :

* "Ποιος είναι ο Μπαλτάκος; Εγώ είμαι η φραγή της παράταξης  προς τα δεξιά.΄Οχι αυτός.΄Ερχεται και οικειοποιείται τις δικές μου αναλύσεις  από πέρυσι τον Ιούλιο,όταν έλεγα ότι πρέπει να προσεγγίσουμε τους περιπλανώμενους και  παραπλανημένους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής.Θα μας τρελάνει;Ποιος νομίζει ότι είναι ;..

ΕΡ.-Το πρώην δεξί χέρι  του πρωθυπουργού, αυτός είναι...

-Θα  σου  πω εγώ τι είναι : ένας μπάτλερ.Και όπως μου είπε  ένας φίλος είναι ίδιον των μπάτλερ να νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ό,τι και τα αφεντικά τους..."!!!

΄Εμπαινε  Βύρωνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου