Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Ντινόπουλος άδειασε μεγαλοπρεπώς τον Γεωργιάδη , λέγοντας ! "Ο Άδωνις πουλάει βιβλία, εγώ γράφω..."




Σε ένα μεγαλοπρεπές άδειασμα προς τον συνάδελφό του Άδωνι Γεωργιάδη, για τις δηλώσεις του σχετικά με τις καταθέσεις, προχώρησε 
ο υπουργός Εσωτερικών 
Αργύρης Ντινόπουλος.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση 
ο Ντινόπουλος είπε ότι:
   «ο Άδωνις πουλάει βιβλία, εγώ γράφω».
Ο Αργύρης Ντινόπουλος, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και απαντώντας σε ερώτηση για τη δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι θα πάρει τα χρήματά του από τις τράπεζες εάν πέσει η κυβέρνηση, ο Αργύρης Ντινόπουλος «Εγώ στην τράπεζα έχω 3.156 ευρώ. Εγώ με τον Γεωργιάδη έχουμε κάτι κοινό που, ταυτόχρονα, είναι και πολύ διαφορετικό. Ο Άδωνις πουλάει βιβλία, εγώ γράφω».

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου