Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Ο Τατσόπουλος στον Κωστόπουλο: καμάρι μου άμα ήμουν λούγκρα , αλλά δεν είμαι ….


Ρε η χώρα αργοσβήνει και ο Τατσόπουλος βρήκε πεδίο δράσης για το εάν είναι ή όχι “αδερφή”....
Χεστήκαμε ....
Μιλώντας χθες βράδυ στον πρωτοπόρο εκδότη περιοδικών που ασχολήθηκαν εκτενώς με κώλους και τα συναφή, Π.Κωστόπουλο , ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Τατσόπουλος, αφού τάριξε- κατά τη συνήθεια στη ...Χρυσή Αυγή- και μετά τη “φοβερή” φράση του πως ...πήδηξε τη μισή Αθήνα , είπε κι αυτό :
  • «Οι Χρυσαυγίτες λένε λούγκρες γιατί δεν μπορούν να πουν πάνω από τρεις συλλαβές»,
  • «λένε και μένα λούγκρα. Τώρα στα γεράματα Πέτρο. καμάρι μου άμα ήμουν, αλλά δεν είμαι».
΄Αμα στενοχωριέσαι τόσο πολύ και το φέρεις βαρέως , γίνε...
Pote den einai arga... 


Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου