Είχε
καιρό να φανεί ο τύραννος της Συρίας΄Ασαντ
.
Και τώρα “φάνηκε με συνεντεύξεις του
σε 2 ΜΜΕ της ...Αργεντινής
.
Οι
ισχυρισμοί της Δύσης ότι η συριακή
κυβέρνηση χρησιμοποίησε χημικά όπλα
εναντίον του λαού της χώρας είναι μια
πρόφαση
για να
προχωρήσει σε πόλεμο εναντίον της
Συρίας,
υποστήριξε ο πρόεδρος Μπασάρ αλ Άσαντ,
σε συνέντευξη που παραχώρησε στο
ειδησεογραφικό πρακτορείο Telam
και την εφημερίδα Clarin,
προσθέτοντας πως δεν
αποκλείει έναν πόλεμο της Δύσης εναντίον
της Συρίας.
- «Η Δύση ψεύδεται και χαλκεύει αποδείξεις για να εξαπολύει πολέμους, αυτή είναι η παράδοσή της» για την προετοιμασία της κοινής γνώμης, πρόσθεσε.
Αρνούμενος
κατηγορηματικά τη χρήση χημικών όπλων
σημείωσε:
- «Είπαν ότι χρησιμοποιούμε χημικά όπλα εναντίον κατοικημένων περιοχών. Θα ήταν λογικό να είχαμε 10-20 θύματα αν τα όπλα αυτά είχαν χρησιμοποιηθεί εναντίον μιας πόλης ή μιας κωμόπολης; Η χρήση τους θα σήμαινε το θάνατο χιλιάδων, ίσως και δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων μέσα σε λίγα λεπτά. Ποιος θα μπορούσε να κρύψει κάτι τέτοιο;»..
Ο
Άσαντ είπε ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί
ποτέ και δήλωσε πρόθυμος να διαπραγματευτεί
για τον τερματισμό των συγκρούσεων, όχι
όμως και να μιλήσει με τους «τρομοκράτες»,
όπως
αποκαλεί η Δαμασκός τους Σύρους αντάρτες.
Όταν
του ζητήθηκε να σχολιάσει την προτροπή
του υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Τζον
Κέρι να παραιτηθεί, ο Άσαντ είπε ότι η
παραίτηση «ισοδυναμεί με φυγή».
- «Δεν ξέρω αν ο Κέρι ή κάποιος άλλος έλαβε από το συριακό λαό την εντολή να μιλά εξ ονόματός του στο θέμα του ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει. Αυτό θα το αποφασίσει ο συριακός λαός στις προεδρικές εκλογές του 2014», κατέληξε.
Πηγές:
ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο, Γερμανικό
Πρακτορείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου