Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Άσαντ: η Δύση χαλκεύει αποδείξεις για δήθεν χρήση χημικών για να ετοιμάσει πόλεμο στη Συρία



Είχε καιρό να φανεί ο τύραννος της Συρίας΄Ασαντ .
 Και τώρα “φάνηκε με συνεντεύξεις του σε 2 ΜΜΕ της ...Αργεντινής .
Οι ισχυρισμοί της Δύσης ότι η συριακή κυβέρνηση χρησιμοποίησε χημικά όπλα εναντίον του λαού της χώρας είναι μια πρόφαση για να προχωρήσει σε πόλεμο εναντίον της Συρίας, υποστήριξε ο πρόεδρος Μπασάρ αλ Άσαντ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Telam και την εφημερίδα Clarin, προσθέτοντας πως δεν αποκλείει έναν πόλεμο της Δύσης εναντίον της Συρίας.
  • «Η Δύση ψεύδεται και χαλκεύει αποδείξεις για να εξαπολύει πολέμους, αυτή είναι η παράδοσή της» για την προετοιμασία της κοινής γνώμης, πρόσθεσε.

Αρνούμενος κατηγορηματικά τη χρήση χημικών όπλων σημείωσε:
  • «Είπαν ότι χρησιμοποιούμε χημικά όπλα εναντίον κατοικημένων περιοχών. Θα ήταν λογικό να είχαμε 10-20 θύματα αν τα όπλα αυτά είχαν χρησιμοποιηθεί εναντίον μιας πόλης ή μιας κωμόπολης; Η χρήση τους θα σήμαινε το θάνατο χιλιάδων, ίσως και δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων μέσα σε λίγα λεπτά. Ποιος θα μπορούσε να κρύψει κάτι τέτοιο;»..
Ο Άσαντ είπε ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί ποτέ και δήλωσε πρόθυμος να διαπραγματευτεί για τον τερματισμό των συγκρούσεων, όχι όμως και να μιλήσει με τους «τρομοκράτες», όπως αποκαλεί η Δαμασκός τους Σύρους αντάρτες.
Όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει την προτροπή του υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Τζον Κέρι να παραιτηθεί, ο Άσαντ είπε ότι η παραίτηση «ισοδυναμεί με φυγή».
  • «Δεν ξέρω αν ο Κέρι ή κάποιος άλλος έλαβε από το συριακό λαό την εντολή να μιλά εξ ονόματός του στο θέμα του ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει. Αυτό θα το αποφασίσει ο συριακός λαός στις προεδρικές εκλογές του 2014», κατέληξε.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλικό Πρακτορείο, Γερμανικό Πρακτορείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου