Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Θερίζει η «κοκαϊνη των φτωχών», σίσα ,στην Αθήνα



Θερίζει στην Αθήνα το ναρκωτικό “σίσα” που την ονομάζουν “κοκαϊνη των φτωχών” ...
Η “κόκα “ των άστεγων και ταλαίπωρων συνανθρώπων μας...
Στην ραγδαία αύξησή του στην Αθήνα της κρίσης αναφέρεται ρεπορτάζ και ντοκιμαντέρ στην διαδικτυακή έκδοση του αμερικάνικου περιοδικού Vice. Οι άνθρωποι του περιοδικού ταξίδεψαν στην πρωτεύουσα και μίλησαν με χρήστες της συγκεκριμένης ουσίας αλλά και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στον αγώνα κατά των ναρκωτικών .

Στο ρεπορτάζ και το ντοκιμαντέρ γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα, τις περικοπές στις υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας, οι οποίες συσχετίζονται σύμφωνα με το ρεπορτάζ του αμερικάνικου περιοδικού και με την αύξηση της χρήσης του συγκεκριμένου ναρκωτικού.
Για παράδειγμα: μία δόση του σίσα κοστίζει μόλις ...δύο ευρώ κι αυτό το κάνει...δημοφιλές
στους άστεγους και γενικά τους φτωχούς.
Το συγκεκριμένο ναρκωτικό έχει σαν επίπτωση την αλλαγή της συμπεριφοράς του χρήστη προς το επιθετικότερο ενώ η δράση του είναι τόσο ραγδαία που μπορεί να οδηγήσει στο θάνατο του εξαρτημένου ακόμα και μέσα σε ένα εξάμηνο.
Παρασκευάζεται από :
  • ένα μείγμα κρυσταλλικής μεταμφεταμίνης με άλλες ουσίες όπως οινόπνευμα, χλωρίνη ακόμα και υγρό μπαταρίας αυτοκινήτων.
Πηγή:tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου