Ο πρόεδρος
Βλαντιμίρ Πούτιν βρήκε τη .. λύση για
ν΄αποφεύγει τα τρελλά προτιλιαρίσματα.
Θα
χρησιμοποιεί ένα ...ελικόπτερο για να
πηγαινοέρχεται στο Κρεμλίνο!!! ΄Ενα
βαρύ ελικόπτερο , τύπου Mi-8.
΄Ελα
όμως που μπορεί να γλύτωσε το
μποτιλιάρισμα , αλλά τώρα του βγαίνουν
από τα αριστερά
ιστορικοί
τέχνης, αρχιτέκτονες
και ειδικοί
στα μνημεία
,που
εκφράζουν
την ...
έντονη ανησυχία τους
για τις επιπτώσεις
που
μπορεί να έχει στο
Μουσείο
του Κρεμλίνου
«το
φαινόμενο του κύματος αέρα που
δημιουργείται όταν ένα ελικόπτερο
απογειώνεται και προσγειώνεται».
Μάλιστα
η διοίκηση του μουσείου του Κρεμλίνου
είχε εξαρχής απορρίψει ένα τέτοιο
σχέδιο, εν συνεχεία όμως άλλαξε γνώμη.
Πηγή:protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου