Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Οι ...πραγματικοί διάλογοι Καραμανλή - Σαμαρά , στον Μύλο του ΧΙΛΤΟΝ



Το EXOFITSIO σας παρουσιάζει τους ....διαλόγους Καραμανλή-Σαμαρά στον  Μύλο του Χίλτον:

Κώστας
: Βρε πως και με φώναξες να τα πούμε;
Αντώνης: E, μία η Προεδρία που δεν δέχεται κανείς να είναι υποψήφιος, μια οι βουλευτές που μου λένε ότι θα πέσουμε, είπα να ζητήσω βοήθεια...

Κώστας: Θα εισαι υποψήφιος Προεδρος;
Αντώνης: Εσύ θα είσαι...
Κώστας: Eγω είμαι μια χαρά, εσύ θέλεις να διασωθείς. Σου προτείνω λοιπόν να είσαι υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Αντώνης: Αφού δεν με θέλουν...
Κώστας: Γιατί για πρωθυπουργό, σε θέλουν;
Αντωνης: Eδώ που τα λέμε εχεις δικιο...Τι να κάνω;
Κώστας: Αυτά τα ρωτούν πριν κάνουν μαλακίες. Όταν τις κάνουν, ζητούν βοήθεια για να ξεφύγουν...
Αντώνης: Εντάξει τι να κάνω; Πώς να ξεφύγω;
Κώστας: Μείνε εδώ. Όσο εσύ θα τρως, θα συγκαλέσω κοινοβουλευτική ομάδα θα πω ότι μου δωσες τη θέση σου και δεν τη δέχθηκα.
Αντωνης: Και πώς θα σωθώ έτσι με αυτόν τον τρόπο;
Κωστας: Δεν θα σωθείς, αλλά θα πουνε ότι ευθύνομαι πάλι για ολα εγώ.
Αντώνης: Θυσία γίνεσαι για μένα
Κώστας: Τα παραλές, απλώς γελάω που νομίζετε ότι θα επαναληφθεί η ιστορία με το Παρίσι και τον έρμο τον συγχωρεμένο τον αείμνηστο θείο μου. Εγώ θα μείνω Ραφήνα και δεν έχω καμμία ορεξη να σώζω ανθρώπους που δεν σώζονται. 
Αλήθεια ρε Αντώνη αναρωτήθηκες ποτέ ποιας ποιότητας οπαδοί κόμματος ψηφίζουν αρχηγό αυτόν που έριξε τη νόμιμη κυβέρνηση της ίδιας παράταξης; Ε; Δεν θέλω με τέτοιους οπαδούς μπλεξίματα...Αστους να βγάλουν τον ...Βορίδη...Μείνε εδώ πάω για την κοινοβουλευτική ομάδα...Κάνε πως μαλώσαμε....Οπως πάντα δηλαδή...Καλή τύχη ναχεις...
EXOFITSIO ,30-10-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου