Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Ο Λάκης Γαβαλάς θέλει να γίνει πολιτικός, και ν΄ ασχοληθεί είτε με τον ...τουρισμό είτε με τον ..πολιτισμό!!!!!


Ο Λάκης Γαβαλάς ...αποκάλυψε πως θέλει να ασχοληθεί με την ....πολιτική !!!
Κι όχι  μόνο αυτό , αλλά βρήκε και το υπουργείο που γουστάρει  ν΄αναλάβει !!!.Μιλώντας στο περιοδικό ΟΚ  λέει  πως σκέφτεται να αφήσει τις βελόνες, τα σχέδια και τις ραπτομηχανές για να γίνει πολιτικός: 
  • «Έχω αρχίσει να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. 
  • Γιατί το γκλάμουρ που έχω αποθηκευμένο μέσα μου θα πρέπει να βγει σε έναν πιο κλειστό χώρο και αυτός μπορεί να είναι η Βουλή», απάντησε  χαρακτηριστικά !!!
  • "Θα με έβλεπα στο Υπουργείο Τουρισμού ή Πολιτισμού. Τόσα χρόνια, έχω φέρει πάρα πολύ κόσμο στην Ελλάδα από το εξωτερικό. Μεταξύ αστείου και σοβαρού ξέρω τι είναι αυτό που θέλει ο τουρίστας για να περάσει καλά".

Σχετικά με το αν πείθεται όταν ακούει τους πολιτικούς να μιλάνε, ο γνωστός μόδιστρος είπε: "Μα δεν είμαι ηλίθιος. Καταρχήν ποιοι είναι η πολιτικοί; Αυτοί που βάζουν το make-up για να βγουν στα κανάλια; Ξέρεις, οι καλύτεροι πελάτες των προϊόντων make-up είναι οι πολιτικοί εξαιτίας της κατανάλωσης που κάνουν για να βγουν στα παράθυρα. Δεν με πείθει κανείς και δεν μου λέει κανείς τίποτα"...



Αναρτήθηκε από nonews-NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου