Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

"Εκεί ήταν τα... ζώα μου αργά..." , το σχόλιο του Β.Λεβέντη για το χθεσινό Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών !!!

Οι διάλογοι «φωτιά» των Αρχηγών για το ασφαλιστικό

"Εκεί ήταν τα... ζώα μου αργά..." !!
΄Ετσι σχολίασε ο  πρόεδρος της Ενωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης το χθεσινό  Συμβούλιο των Πολιτικών Αρχηγών 
 υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας !
 
΄Ακου  εκεί :  "τα ζώα μου αργά..."!

Δεν μιλάμε έτσι κύριε ...Λεβέντη  για τους "αξιοσέβαστους" αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων !!
Ούτε μιλάμε  για (το) "μαρτύριο" που πέρασες (!)  επί περίπου  ...7 ώρες!!
Είπε  επί λέξει   , το πρωί   , στο Mega: 
  • «Εγώ έχω μάθει να συζητάω γρήγορα και σοβαρά. Εκεί ήταν τα... ζώα μου αργά. Ηταν μαρτύριο» ...
Μας  είπε  ακόμη  τα εξής:
  •  «Απογοητεύτηκα από τον Σταύρο Θεοδωράκη και την Φώφη Γεννηματά. Δύο ώρες μας πήρε να συντάξουμε το ανακοινωθέν»!
  • «Κατάλαβα ότι ο Αλέξης Τσίπρας φοβάται ότι θα πέσει η κυβέρνηση»..
  •  «Είναι πανικόβλητος...»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου