Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016

Κάτω από τη βάση οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στο διεθνές τεστ αξιολόγησης PISA

Σύμφωνα με την έκθεση, οι 15χρονοι Έλληνες μαθητές κατέλαβαν την 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες, στις τρεις βασικές κατηγορίες αξιολόγησης, που είναι οι επιστήμες, η κατανόηση κειμένου και τα μαθηματικά


Μάλλον απογοητευτικές είναι οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σε σχέση με εκείνες των συμμαθητών τους από άλλες χώρες, σύμφωνα με το τεστ διεθνούς αξιολόγησης PISA, που πραγματοποιείται κάθε τρία χρόνια υπό την αιγίδα του Οργανισμού για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (ΟΟΣΑ).

Σύμφωνα με την έκθεση, οι 15χρονοι Έλληνες μαθητές κατέλαβαν την 43η θέση ανάμεσα σε 72 χώρες, στις τρεις βασικές κατηγορίες αξιολόγησης, που είναι οι επιστήμες, η κατανόηση κειμένου και τα μαθηματικά, ενώ οι επιδόσεις τους εμφανίζουν κάμψη και σε σχέση με τις ελληνικές επιδόσεις των προηγούμενων χρόνων.

Ειδικότερα, η Ελλάδα έλαβε 455 βαθμούς στις επιστήμες (-6 σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα), 467 στην κατανόηση κειμένου (-8) και 454 στα μαθηματικά (+1).

Οι μαθητές της Σιγκαπούρης αναδείχθηκαν οι καλύτεροι στον κόσμο, με περισσότερους από 550 βαθμούς, ενώ ακολουθούν οι μαθητές της Ιαπωνίας και της Εσθονίας.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Ταϊβάν, Φινλανδία, Μακάο, Καναδάς, Βιετνάμ, Χονγκ Κονγκ και Κίνα.

Χειρότερες επιδόσεις από τους Έλληνες μαθητές είχαν εκείνοι της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Κύπρου και άλλων χωρών των δυτικών Βαλκανίων.

Και στις τρεις κατηγορίες, οι επιδόσεις των Ελλήνων 15χρονων είναι κάτω από τον μέσο όρο των χωρών μελών του ΟΟΣΑ. Οι Έλληνες μαθητές εμφανίζονται επίσης να έχουν χαμηλές επαγγελματικές προσδοκίες από τις γνώσεις που προσφέρουν οι επιστήμες, αλλά και γενικότερα να μην έχουν κίνητρα για να μελετήσουν.

Πηγή: ΑΜΠΕ ,06.12.16

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου