Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Στη Βουλή τροπολογία για το Αγγελιόσημο – Αλλάζουν όλα στη διαφήμιση υπέρ των μεγαλοεκδοτών


Ανατροπή του υφιστάμενου πλαισίου της διαφημιστικής αγοράς αλλά και ανατροπή του τρόπου υπολογισμού του αγγελιοσήμου φέρνει τροπολογία που κατατέθηκε νύχτα
στη Βουλή από τους υπουργούς Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, Εργασίας Γιάννη Βρούτση, Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτηκαι Υγείας Μάκη Βορίδη.

Σύμφωνα με την τροπολογία που εντάχθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για το ...Γενικό Ογκλογικό Νοσοκομείου Κηφισιάς  "Οι ΄Αγιοι Ανάργυροι"(!!!) , από τις αρχές του 2015 αλλάζει ο τρόπος τιμολόγησης των διαφημίσεων ώστε να διενεργείται απευθείας μεταξύ των συμβαλλομένων, αποκλειστικά με τιμολόγιο που εκδίδει ο διαφημιστής.
Ταυτόχρονα προβλέπει πως η αμοιβή των διαφημιστών και επιχειρήσεων που μεσολαβούν για τη διαφήμιση βαρύνει αποκλειστικά τον διαφημιζόμενο και σε καμία περίπτωση το Μέσο.
Η τροπολογία ορίζει ταυτόχρονα πως «ο ειδικός φόρος, το αγγελιόσημο, ο ΦΠΑ και οι άμεσοι και έμμεσοι φόροι καθώς και ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο για τις ανταλλακτικές συμβάσεις μεταξύ πάσης φύσεως Μέσων για την αμοιβαία προβολή τους υπολογίζεται με βάση την τιμή που αναγράφεται στο τιμολόγιο, όπως αυτή προκύπτει μετά την αφαίρεση της τυχόν χορηγούμενης έκπτωσης».

 Πηγή: http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου