Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Τροπολογία - Δώρο της κυβέρνησης στα μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα, με σκανδαλώδη τροπολογία ...

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ -ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ
Τροπολογία- δώρο της κυβέρνησης στα μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα
Με σκανδαλώδη τροπολογία του υπουργείου Υγείας διαλύουν τη διαφημιστική αγορά
Ευνοούν τις συγχωνεύσεις καναλιών και εφημερίδων
Αλλοιώνουν τον ανταγωνισμό
Επιτρέπουν απολύσεις
«Εξοντώνουν» τα ανεξάρτητα ΜΜΕ


Αυτός  είναι ο τίτλος  του βασικού θέματος  του  δημοσιογραφικού ιστότοπου  iefimerida.gr, που  ανέβηκε  σήμερα , μόλις  στις 15.24 !!!
Σωστές  οι επισημάνσεις  του, αλλά  έπρεπε να περάσουν  πάνω  από ...30-40 ώρες   για να μας  το αναδείξει  ;
Οι  μόνες   φωτεινές  εξαιρέσεις  χθες το πρωί ήταν το newpost και το  trelokouneli , που το ανέβασαν κάπου στις  8 το πρωί. 
Και αμέσως  μετά το tipota3 , που έκανε   ΤΡΕΙΣ  αναρτήσεις  . Η  2η ανάρτησή μας είχε  τίτλο "Συνθήκες  γαλέρας  για  δημοσιογράφους και τεχνικούς..."

Γράφει σήμερα  το  iefimerida.gr :
Με μία σκανδαλώδη τροπολογία που πάνε να την περάσουν την προσεχή Τρίτη, μέσα στη ραστώνη του Αυγούστου, και σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, η κυβέρνηση επιχειρεί να δώσει συνολική λύση στα προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα υπερχρεωμένα εκδοτικά συγκροτήματα.

Μολονότι το νομοσχέδιο αυτό (που υπογράφεται από τους υπουργούς Χαρδούβελη, Βρούτση, Σταμάτη και Βορίδη) θεωρητικά εμφανίζεται σαν μία συνολική ρύθμιση των δυσλειτουργιών της διαφημιστικής αγοράς, στην πραγματικότητα παρέχει τα νομοθετικά εργαλεία στους μεγάλους εκδότες να ελέγξουν την διαφημιστική εισροή σε βάρος των μικρών ανεξάρτητων εκδοτικών επιχειρήσεων.

Ταυτόχρονα, η τροπολογία αυτή βάζει ταφόπλακα σε ολόκληρο το διαφημιστικό κλάδο, αφού καταργώντας τα περιθώρια κερδοφορίας των μικρών διαφημιστικών εταιρειών, οδηγεί τις μεσαίες και μικρές διαφημιστικές εταιρείες σε «λουκέτο».

Η τροπολογία αυτή, ουσιαστικά ευνοεί τις υπερσυγκεντρώσεις στα media και τις διαφημιστικές εταιρείες σε βάρος όλων των μικρών και μεσαίων εταιρειών στα ΜΜΕ και το διαφημιστικό κλάδο. Με την τροπολογία αυτή, που πάει να ψηφιστεί ίσως σε προεκλογική περίοδο, αλλοιώνεται η έννοια της δεσπόζουσας θέσης, αφού επαναπροσδιορίζει παλαιότερες νομοθεσίες που διασφάλιζαν τον υγιή ανταγωνισμό και εμπόδιζαν τις υπερσυγκεντρώσεις στα ΜΜΕ.

Ενδεικτικό των προθέσεων της τροπολογίας αυτής που η κυβέρνηση της εμφανίζει σαν πάγια αιτήματα της Τρόικα (η μόνη απαίτηση της Τρόικα είναι η κατάργηση του αγγελιόσημου που και αυτό στην ουσία δεν καταργείται) είναι ότι πάει να την περάσει σε περίοδο διακοπών, χωρίς καμία διαβούλευση με τους ενδιαφερομένους και να ευνοήσει συγκεκριμένα εκδοτικά συγκροτήματα.

Με την τροπολογία αυτή, ανοίγει ο δρόμος για μεγάλες απολύσεις εργαζομένων στα μεγάλα εκδοτικά συγκροτήματα, ενώ επιτρέπεται ακόμη και η αλλαγή περιεχομένου Μέσων Ενημέρωσης, όπως στο ραδιόφωνο που ενημερωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί θα μετατρέπονται σε μουσικούς χωρίς κανένα πλέον εμπόδιο, παρά με μία αίτηση στο ΕΣΡ.

Δεν είναι τυχαίο, ότι το Λογιστήριο του Κράτους σε σχετική ερώτηση της κυβέρνησης επισήμανε ότι λόγω της επείγουσας διαδικασίας κατάθεσης τροπολογίας, δεν είναι σε θέση να προβλέψει τις παρενέργειες στην αγορά.

Διαβάστε ολόκληρη την τροπολογία εδώ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου