Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Ρεκόρ τηλεθέασης για τις ...αμαρτίες του Ντομινίκ Στρος Καν!


Ρεκόρ τηλεθέασης για δελτίο ειδήσεων στην Γαλλία, από το Νοέμβριο του 2005, με περισσότερους από 13 εκατομμύρια τηλεθεατές για την περίφημη συνέντευξη -στο τηλεοπτικό δίκτυο TF1  - του πρώην  αφεντικού του ΔΝΤ  Ντομινίκ Στρος-Καν για τα τσιλιμπουρδίσματά του   στη Ν.Υόρκη κ.α.
 
Ο Στρος-Καν για  1η φορά ...παραδέχτηκε δημοσίως ,πως είχε μια ανάρμοστη σχέση με την καμαριέαρα  Ναφισάτου Ντιαλό,  στο ξενοδοχείο Sofitel , προσθέτοντας πως .... λυπάται για το «λάθος» αυτό!΄
Οπως ισχυρίσθηκε :
  • «Αυτό που συνέβη δεν εμπεριείχε βία, επίθεση, πίεση ή οποιαδήποτε εγκληματική πράξη»!
  • "Αυτό που συνέβη ήταν μία ανάρμοστη σχέση και περισσότερο από αυτό ένα λάθος, ένα λάθος απέναντι στη σύζυγό μου, τα παιδιά μου, τους φίλους μου, αλλά και τους Γάλλους που είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους πάνω μου»,
  • " ήταν ένα ηθικό λάθος και δεν είμαι περήφανος γι' αυτό»
  • «Νομίζω ότι δεν έχω σταματήσει να μετανιώνω γι' αυτό». ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου