Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Χριστιανόπουλου Επίθεση κατά Τσαπανίδου: «Δεν ξέρω τη φάτσα σας...Με το ζόρι σας ανέχομαι» !!!

 Κακία, και μάλιστα  σε  μεγάλο βαθμό,  βγάζει ο  εκ Θεσσαλονίκης ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος.Κανένας  δεν είπε το παραμικρό ,πολλώ μάλλον να σχολιάσει τις  ιδιαίτερες προτιμήσεις  του...Στον εαυτό του μπορεί να κάνει ο,τι θέλει ...Αλλά  να επιτίθεται στους πάντες ,  δεν είναι ό,τι καλύτερο , για να μην πούμε  καμιά κακιά κουβέντα .
Σε  συνέντευξή του σήμερα  στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, στο ΣΚΑΙ, ξεσπάθωσε.
Με το «καλημέρα σας», ο κ. Χριστιανόπουλος άρχισε να επιτίθεται στην Πόπη Τσαπανίδου και δεν σταμάτησε όση ώρα παρέμεινε στο τηλεοπτικό παράθυρο. Ιδού :
  • «Γιατί θέλετε να τα ξέρετε όλα;
  • Να μάθετε να μη ρωτάτε!
  • Όλα αυτά τα έχω γράψει εδώ και 30 χρόνια και έρχεστε εσείς και δεν ξέρετε τίποτε!
  •  Ούτε ακούσατε, ούτε διαβάσατε!
  • Εγώ είμαι συνεπής, εσείς δεν είστε ενήμερη!», ήταν μόνο μερικά από αυτά που της έσουρε επειδή τον ρώτησε γιατί δεν δέχεται τη βράβευσή του.
Όταν εκείνη τον ρώτησε γιατί της επιτίθεται, η απάντησή του ήταν:
  • «Δεν ξέρω καν τη φάτσα σας! Τι να επιτεθώ... Το θέμα είναι ότι δεν είστε καλά ενημερωμένη για το πόσο μυστήρια περίπτωση είμαι, ας πω στριμμένος»,
  • «Έχω εκνευρισμό με τους συναδέλφους σας που μου έχουν πρήξει το συκώτι, εδώ και τρεις μέρες! Δεν σας θυμάμαι! Σας μιλώ όχι για την αξία σας, αλλά γιατί με ακούν κάποιοι, το καταλάβατε; Με πολύ ζόρι σας ανέχομαι αυτή τη στιγμή και για λόγους ευγενείας δεν σας έδιωξα».
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου