Προεδρεύει από χθες στη Γερμανία ο Κριστιαν Βουλφ , μετά και την πολλαπλή .."υψηλή εκτίμηση" στο πρόσωπό του από την ΄Ανγκελα Μέρκελ.
Κι ενώ κάπως το θέμα του κωλόσπιτου πήγαινε να καταλαγιάσει , νέα προβλήματα για τον Βουλφ, καθώς αποκαλύφθηκε ότι ασκήθηκε αγωγή σε βάρος του από ομάδα 67 επενδυτών και τραπεζών , και του ζητούνται 1,8 δισ. ευρώ ως αποζημίωση για τις πράξεις του καθ΄ ον χρόνο ήταν στο Δ.Σ. της μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen .
Το διάστημα ,που ο Βουλφ ήταν πρωθυπουργός στην Κάτω Σαξονία, στην οποία ανήκει το 20% της VW, και παράλληλα ήταν στο Δ.Σ.της έως το 2010. Ο ίδιος και άλλα τέσσερα στελέχη του ΔΣ της εταιρίας κατηγορούνται,ότι παρέμειναν "σιωπηλοί και άπραγοι" ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου