΄Ενα δημοσίευμα αθηναϊκής εφημερίδας λέει αυτό που σχεδόν όλοι οι Ελληνες φανταζόμαστε: δηλαδή κάποιοι (σ.σ. όχι ΟΛΟΙ) άνθρωποι του συστήματος ,που κατέχουν θέσεις κλειδιά στον οικονομικό τομέα (π.χ. Εφορίες) και έχουν το δικαίωμα να "ελέγχουν" και να "επιβάλλουν "πρόστιμα" σε κάθε φορολογούμενο ,ΑΠΟΚΤΟΥΝ παρανόμως μεγάλες περιουσίες ...Στις τοπικές κοινωνίες αυτά είναι πασίγνωστα ..
Για ...«χλιδάτες» βίλες, ξενοδοχεία και offshore εταιρίες" κάνει λόγο το "ΕΘΝΟΣ".Τις έχουν πρώην και νυν εφοριακοί και την υπόθεση ερευνά ο Οικονομικός Εισαγγελάς Γρηγόρης Πεπόνης.
Για να δούμε αν σε ένα ...εξάμηνο ή 12μηνο οδηγηθεί κάποιος εξ αυτών στη φυλακή. Αμφιβάλλουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου