Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Καίνε τα νέα τιμολόγια της ΔΕΗ, με ΑΥΞΗΣΕΙΣ που φθάνουν έως και το 14,5%!!!


Για  όλες τις "αμαρτίες" της μεγαλύτερης  εταιρείας της  χώρας , της ΔΕΗ, θα πληρώσουν και πάλι  μόνο οι ταλαίπωροι καταναλωτές. 
Καμμία  Διοιίκηση   δεν εκλήθη να ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ  για το πως  η μεγαλύτερη  σε  ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ - και ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ - επιχείρηση  να  έχει ...ζημιές. Δεν καταλαβαίνουμε  γιατί αυτοί οι  εισαγγελείς  δεν παρεμβαίνουν  , απαιτώντας  εξηγήσεις  και  προτείνοντας  τη  δίωξη τυχόν  υπευθύνων.
Αυτό  , βέβαια , δεν γίνεται ,αλλά το υποζύγιο που ακούει στο όνομα ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, καλείται  από την 1η  Ιανουαρίου  2012  να πληρώσει  το ηλεκτρικό ρεύμα ακριβότερο  από 12% έως 14,5% .
Με βάση τα τιμολόγια:

  • Οι λογαριασμοί ρεύματος για τους οικιακούς πελάτες κλιμακώνονται από 9% έως και 12,1%, με τις αυξήσεις να είναι μεγαλύτερες για τους πελάτες με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις.
Ωστόσο στα ποσοστά που ανακοινώθηκαν δεν συμπεριλαμβάνεται η αύξηση του τέλους ΑΠΕ (+3% μεσοσταθμικά).Μετά την προσθήκη του τέλους αυτού, η επιβάρυνση ανά κατηγορία διαμορφώνεται από 12% έως 14,5%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου