Για όλες τις "αμαρτίες" της μεγαλύτερης εταιρείας της χώρας , της ΔΕΗ, θα πληρώσουν και πάλι μόνο οι ταλαίπωροι καταναλωτές.
Καμμία Διοιίκηση δεν εκλήθη να ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ για το πως η μεγαλύτερη σε ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ - και ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ - επιχείρηση να έχει ...ζημιές. Δεν καταλαβαίνουμε γιατί αυτοί οι εισαγγελείς δεν παρεμβαίνουν , απαιτώντας εξηγήσεις και προτείνοντας τη δίωξη τυχόν υπευθύνων.
Αυτό , βέβαια , δεν γίνεται ,αλλά το υποζύγιο που ακούει στο όνομα ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, καλείται από την 1η Ιανουαρίου 2012 να πληρώσει το ηλεκτρικό ρεύμα ακριβότερο από 12% έως 14,5% .
Με βάση τα τιμολόγια:
- Οι λογαριασμοί ρεύματος για τους οικιακούς πελάτες κλιμακώνονται από 9% έως και 12,1%, με τις αυξήσεις να είναι μεγαλύτερες για τους πελάτες με τις μεγαλύτερες καταναλώσεις.
Ωστόσο στα ποσοστά που ανακοινώθηκαν δεν συμπεριλαμβάνεται η αύξηση του τέλους ΑΠΕ (+3% μεσοσταθμικά).Μετά την προσθήκη του τέλους αυτού, η επιβάρυνση ανά κατηγορία διαμορφώνεται από 12% έως 14,5%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου