Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

“Αρχηγός συμμορίας" ο πρώην αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της Τουρκίας


Το ισλαμικο-νεοθωμανικό καθεστώς ΕΡΝΤΟΓΑΝ δεν έχει τον ... Αλλάχ του.
Εδώ και πολύ καιρό - μέσω της ... τυφλής Δικαιοσύνης – ανακαλύπτει , και όλο ανακαλύπτει , και τελικά ΔΙΩΚΕΙ εκατοντάδες κεμαλιστές, στην πλειοψηφία τους ανώτερους
 και ανώτατους αξιωματικούς ,που ήθελαν να το ... ανατρέψουν .
Η τελευταία δίωξη αφορά τον πρώην επικεφαλής των ενόπλων δυνάμεων της Τουρκίας , στρατηγό ε.α. Ιλκέρ Μπασμπούγ (φωτό άνω αριστερά), ο οποίος αποστρατεύτηκε το 2010.
Είναι ο πιο υψηλόβαθμος αξιωματικός ο οποίος εμπλέκεται στην διευρυνόμενη έρευνα για το λεγόμενο δίκτυο Εργκενεκόν.
Ο εισαγγελέας ,ύστερα από ...7 ωρες ανάκριση,ζήτησε να προφυλακιστεί ο Μπασμπούγ ως "επικεφαλής συμμορίας" !
  • "Το γεγονός ,ότι πλέον εισαγγελείς αγγίζουν ανώτατους στρατηγούς ,αποτελεί ένα σημείο καμπής για την διαδικασία εκδημοκρατισμού στην Τουρκία” , σχολίασε η Λαλέ Κεμάλ, αναλύτρια για αμυντικά θύματα της εφημερίδας Zaman .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου