Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Το Δεκέμβριο του 2012 , ξεκινά η 1η γεώτρηση για πετρέλαιο στην Ελλάδα


"Βρισκόμαστε σε πολύ καλό στάδιο ,και φιλοδοξία μας είναι στο τέλος του 2012 να μπει συμβολικά το πρώτο γεωτρύπανο σε περιοχή της Ελλάδας» !
Αυτό είπε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννης Μανιάτης  στον πρωθυπουργό  Λουκά Παπαδήμο ,  στην πρόσφατη  συνάντησή τους.
Ο κ. Μανιάτης ενημέρωσε τον πρωθυπουργό για:
  •  τους διαγωνισμούς που έχουν προκηρυχθεί τόσο για την παραχώρηση της έρευνας και εκμετάλλευσης κοιτασμάτων βόρεια των Ιωαννίνων, στον Πατραϊκό Κόλπο και στο Κατάκολο και
  •  για τις σεισμικές έρευνες στο Ιόνιο και νοτίως της Κρήτης, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων.
΄Ηδη , τις περιοχές και τους όρους για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων, προκήρυξε την περασμένη  Δευτέρα το υπουργείο Ανάπτυξης με τη διαδικασία της ανοιχτής πρόσκλησης (Open Door). Πρόκειται για περιοχές δυτικά του Πατραϊκού Κόλπου, το Κατάκολο και τα Ιωάννινα. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει τις πρόσφορες τους μέχρι και τις 2 Ιουλίου 2012.
Στις 2 Μαρτίου αναμένεται να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές στο διαγωνισμό για τις σεισμικές έρευνες νοτίως της Κρήτης και στο Ιόνιο , δήλωσε ο κ. Μανιάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου