Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Εγώ ο Αλέξανδρος,έκανα ένα μεγάλο έγκλημα : έγινα ελεύθερος επαγγελματίας


Ο Αλέξανδρος” , όπως υπογράφει στο τελευταίο του σημείωμα , έθεσε τέλος το πρωί στη ζωή του,στα 61 του , στο δασάκι του Αγίου Φίλιππα στη Νίκαια. Στο σημείωμα, που άφησε εξηγεί,ότι η η οικονομική συγκυρία τον οδήγησε στην αυτοχειρία.
Το σημείωμά του περιγράφει έναν πολύ εργατικό άνδρα , χωρίς σπατάλες , αλλά καταχρεωμένο , όπως δεκάδες χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες:
«Αλέξανδρος 29/5/12
Η Ελληνική Αστυνομία δεν ξέρει αν υπάρχω, γυναίκες, ποτά και ναρκωτικά ούτε στα όνειρα, καφενείο δεν έχω πάει. Το μόνο μου ‘παράπτωμα’ ήταν ότι δούλευα από το πρωί έως το βράδυ. Αλλά έκανα ένα μεγάλο έγκλημα έγινα ελεύθερος επαγγελματίας στα 40 μου και φεσώθηκα μέχρι τον λαιμό. Και με καλούν τώρα τον μαλάκα στα 61 μου να πληρώσω γι’ αυτό. Εύχομαι τα εγγόνια μου να μην γεννηθούν στην Ελλάδα μιας και δεν θα αποτελείται από Έλληνες από εδώ και στο εξής δεν θα ξέρουν την ελληνική γλώσσα και τα ελληνικά θα τα έχουν καταργήσει τελείως. Μόνο αν βρεθεί ένας πολιτικός τύπου Θάτσερ και μπορέσει να μας βγάλει από αυτή την κατάσταση για να συμμορφωθούμε».
Πηγή: real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου