Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

H Μαρίνα Τσιντικίδου για την... κατ΄ οίκον παράδοση ΚΟΚΑΙΝΗΣ με υπερπολυτελή αυτοκίνητα ,και το... ένα τσιγαράκι!


Τη “σιωπή της έσπασε” μετά από αρκετά καιρό η πρώην Σταρ Ελλάς Μαρίνα Τσιντικίδου ,μιλώντας αποκλειστικά στην εφημερίδα Espresso για την εμπλοκή του ονόματός της σε μία από τις μεγαλύτερες υποθέσεις ναρκωτικών, που συντάραξαν τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα.
Σύμφωνα με τις παρακολουθήσεις και τις τηλεφωνικές επικοινωνίας που κατέγραψε ο κοριός της ΕΥΠ :
  • οι έμποροι , με υπερπολυτελή αυτοκίνητα ...μοίραζαν κατ΄οίκον σε ...επώνυμους την κοκαϊνη...
  • ανάμεσα στους τηλεφωνικούς αριθμούς ήταν και αυτός της... Μαρίνας Τσιντικίδου.
Σε δηλώσεις της στην Espresso η Τσιντικίδου ισχυρίζεται:
  • «Δεν έχω καμία σχέση με τη συμμορία με τα ναρκωτικά. Γνώρισα ένα παιδί, ο οποίος δεν είναι φίλος μου και ούτε γνωρίζω τι κάνει. Αυτός μου πρόσφερε ένα τσιγάρο. Αυτό είναι όλο και τίποτα περισσότερο. Ούτε παρήγγειλα ναρκωτικά, ούτε είχα δοσοληψίες με ανθρώπους που κάνουν εμπόριο...Το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν που πριν από τρία χρόνια πήγα να ασχοληθώ με την πολιτική βάζοντας υποψηφιότητα για βουλευτής με το κόμμα της ΝΔ...{...} Κανιβαλίστηκα πάρα πολύ άσχημα και το όνομά μου διασύρθηκε στο στόμα και την πένα του κάθε ηλίθιου.
Μα για ... “ένα τσιγάρο” κανιβαλίστηκες; Μην μας τρελλλλλλλλλλλλλάνεις....

Πηγή :Real .gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου