Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Μουσσάς και Κάντζου είχαν ερωτική σχέση, υποστηρίζει ο Μαυρίκος κι έτσι δεν υπήρχε εκβιασμός – Καυτοί διάλογοι για το ...μασάζ!


Χωρίς την παρουσία συνηγόρων οι τρεις κατηγορούμενοι για εκβίαση απολογούνται στον 1ο ειδικό ανακριτή, αρνούμενοι τις βαριές κατηγορίες που τους αποδίδονται και μάλιστα με την επιβαρυντική περίσταση του νόμου περί καταχραστών του δημοσίου.

Ο δημοσιογράφος Π. Μουσσάς, ο οποίος «ακούγεται» περισσότερο στις συνομιλίες να κανονίζει επαφές, υποστηρίζει ότι τα αδικήματα που τον βαρύνουν είναι αβάσιμα και στηρίζονται στην μία και μοναδική μαρτυρία μίας γυναίκας.

Όπως λέει οι επαφές και οι συνομιλίες του εμπίπτουν στα πλαίσια της επαγγελματικής του δραστηριότητας αλλά και της επιδίωξής του να εξασφαλίσει διαφήμιση για τα έντυπα που εργαζόταν χωρίς να χρησιμοποιεί άλλα μέσα. Όσον αφορά στις ηχογραφημένες συνομιλίες στις οποίες ο ίδιος φέρεται να ακούγεται να απειλεί την Κάντζου βάζοντας στο στόχαστρο το ανήλικο παιδί της, ο κατηγορούμενος αντέκρουσε λέγοντας:
  • «Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε επιδίωξη απειλής για το παιδί, πολύ περισσότερο αφού υπήρχε πολυετής γνωριμία. Γνώριζα το παιδί από μωρό. Από τις αποσπασματικές απομαγνητοφωνήσεις δεν προκύπτει καμία απειλή, αντίθετα προκύπτει ο διάλογος που υπήρχε και το ενδιαφέρον μου να ρωτάω τη μητέρα για το παιδί της».
Από την πλευρά του ο εκδότης της «Ακρόπολης» Παν. Μαυρίκος απέδωσε την εμπλοκή αλλά και την σύλληψή του στο γεγονός της θυματοποίησής του από επιχειρηματικά συμφέροντα λόγω της δημοσιογραφικής του πένας.

«Η δικογραφία είναι αποτέλεσμα κατασκευής με σκοπό την ηθική και σωματική εξόντωσή μου και την απαξίωση του δημοσιογραφικού και επαγγελματικού μου προφίλ. Λόγω των θεμάτων που καλύπτω και των προτάσεων μου που είναι προσωπικές απόψεις και όχι κατευθυνόμενες από συμφέροντα, έχω αναπόφευκτα δημιουργήσει πολλούς αντιπάλους και ανταγωνιστές που κρυφά και φανερά έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να με βλάψουν» φέρεται να είπε απολογούμενος.

Υποστήριξε δε ότι όσα ακούγονται στις συνομιλίες είναι πίσω από την πλάτη του με δύο πρόσωπα που γνωρίζονται πολύ καλά.

"Το όνομά μου και η εφημερίδα μου χρησιμοποιήθηκαν από τον Μουσσά στις συνομιλίες του με την Κάντζου, σαφώς εν αγνοία μου, είτε για να δείξει τις δυνατότητες επιρροής, που στην πραγματικότητα στερείται, και να εντυπωσιάσει, είτε επειδή σκόπιμα χρησιμοποιήθηκε από τη στενή φίλη του Κάντζου» λέει ο εκδότης.

Μάλιστα ο Π. Μαυρίκος υποστηρίζει ότι μέσα από τις συνομιλίες προκύπτει πως Μουσσάς και Κάντζου είχαν ερωτική σχέση, γεγονός που αποκλείει το ενδεχόμενο εκβίασης σε βάρος της, αφού το κλίμα είναι πάντοτε εύθυμο και χαλαρό.

Οι καυτοί διάλογοι Μουσσά-Κάντζου και  η  "σέξι θεία Λόλα"!

Μεταξύ άλλων ο Μαυρίκος επικαλείται τις εξής συνομιλίες:
  • Κάντζου: Δεν είμαι ξανθιά... Είμαι μελαχρινή
  • Μουσσάς:Είσαι σέξυ θεία Λόλα
  • Κάντζου: Χαχαχα... Έλα... Έλα

Αλλος διάλογος:
  • Κάντζου: Θα με πας, που θα με πας για μασάζ. Τι είπες..;
  • Μουσσάς: Δε σε πάω για μασάζ, εγώ θα σου κάνω μασάζ αγάπη μου μη μπερδεύεσαι!
  • Κάντζου: Αααααα... Ααααα... Πονηρούλη, πονηρούλη!
  • Μουσσάς: Ξέρω να κάνω και μασάζ!
  • Κάντζου: Ξέρεις να κάνεις και μασάζ μαζί με όλα τα άλλα;
Πηγή  στοιχείων:iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου