Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

"΄Όταν ο Αυτιάς έπαιρνε 50.000 ευρώ το μήνα και εγώ 1.500, δεν μπορούσα να κάνω τον μαλάκα..", λέει ο Βερύκιος




Το μισθό που έπαιρνε ο Γιώργος Αυτιάς στον Alpha αποκαλύπτει ο Δήμος Βερύκιος με συνέντευξή του στο περιοδικό People.

«Σε ένα από αυτά τα βίντεο είπα στον Γιώργο Αυτιά πως την καρέκλα μου του την προσφέρω, όποια ώρα θέλει. Ξέρεις γιατί το έκανα; Γιατί είχα όλα τα στοιχεία. Ο αδελφικός μου φίλος Δημήτρης Κοντομηνάς, τινάζοντας εκείνη την εποχή τη μπάνκα στον αέρα, πήρε τον Αυτιά από τον ΑΝΤ1 και του έδινε ένα μισθό χιλιαπλάσιο από το δικό μου.
   Όταν ο Αυτιάς έπαιρνε 50.000 ευρώ το μήνα και εγώ 1.500, δεν μπορούσα να κάνω τον μαλάκα σε πράγματα που δεν μου άρεσαν και δεν συμφωνούσα. “Πάρε και την καρέκλα, Γιώργο, και πάρε και τον Κοντομηνά σου!” λοιπόν σκέφτηκα. Εγώ δεν πήγα στον Αυτιά ούτε για τα λεφτά ούτε για τη δόξα. Πήγα να βοηθήσω για το ρεπορτάζ», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Πηγή: zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου