Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ που συγκλόνισε 22 εκατ. χρήστες σε μία μέρα – Αυτό σημαίνει αγάπη




Συγκίνηση προκαλεί το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου και δείχνει μία νεαρή κοπέλα να ζητά από τον άνδρα που την μεγάλωσε να την υιοθετήσει.

Η κοπέλα προτού δώσει στον άνδρα ένα δώρο το οποίο περιελάμβανε τα χαρτιά που του ζητούσε να την υιοθετήσει, του έδωσε ένα γράμμα στο οποίο του έλεγε πόσο ευγνώμων νιώθει για όσα της έχει προσφέρει μέχρι σήμερα.

  • «Θα ήθελα να σου πω ότι είσαι ο πιο καταπληκτικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει στη ζωή μου. 
  • Είσαι δίπλα μου σε όλη μου τη ζωή, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα» 
  • ανέφερε μεταξύ άλλων στο γράμμα της η κοπέλα.
Η συγκίνηση του άνδρα όταν διάβασε τα χαρτιά της υιοθεσίας ήταν μεγάλη.
  • «Περίμενα αυτή τη στιγμή σε όλη μου τη ζωή», είπε.

Το βίντεο έχει γίνει viral με περισσότερες από 22 εκατομμύρια προβολές.



Πηγή: Daily Mail, enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου