Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ντομινίκ Στρος Καν : αχίλλειος πτέρνα μου,το χρήμα ,οι γυναίκες και η εβραιοσύνη μου


                                                          Ο Μr ΔΝΤ  με  χειροπέδες ...Οϊμέ...

Μια ενδιαφέρουσα αποκάλυψη κάνει σήμερα η γαλλική εφημερίδα "Λιμπερασιόν".
΄Όπως αναφέρει ,δημοσιογράφοι της συναντήθηκαν-στις 28 Απριλίου- με τον ισχυρό άνδρα του ΔΝΤ και στην ερώτηση για τα ... μειονεκτήματά του -σε μια ενδεχόμενη υποψηφιότητά του το 2012- ο Στρος-Καν απάντησε : "το χρήμα, οι γυναίκες και η εβραιοσύνη μου".

  • "Ναι, μου αρέσουν οι γυναίκες ... και λοιπόν; (...) Εδώ και χρόνια μιλούν για φωτογραφίες από γιγάντιες παρτούζες, όμως δεν έχω δει να βγαίνει τίποτε ... Ε, λοιπόν, ας τις δείξουν!", είχε προσθέσει, σύμφωνα με τη "Λιμπερασιόν".
Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους της εφημερίδας, ο Ντομινίκ Στρος Καν - σ΄ αυτήν την ανεπίσημη συνομιλία- είχε επίσης φανταστεί το σενάριο μιας σκευωρίας, και είχε μιλήσει για "μια γυναίκα που βιάζεται σ' ένα πάρκινγκ, στην οποία υπόσχονται 500.000 ή ένα εκατομμύριο ευρώ για να επινοήσει μια τέτοια ιστορία" για τον ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου